Camelot Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 De ber meg sende over kopi av kreditkort og id kort før de sender vogna jeg har bestilt, noen som har opplevd det samme? Jeg har allerede sent dem kortnummeret mitt og er litt skeptisk til å sende noen kopi..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei jeg har handlet der. sendte kopi, og det har gått fint. Det har gått ett å nå, og det har ikke oppstått noe problem. I tilfelle det skulle bli problem, kan du bare følge ekstra godt med på kortet i ettertid, of hvis det uregelmessigheter, kan du bare avslutte kortet og bestille et nytt. Men jeg har god erfaring av å ha sendt dem identifikasjonspapirer, så det blir nok ikke noe problem!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 samme her, ikke noe trøbbel med dem. hvordan får du fraktet vogna hjem lurer jeg på?
Camelot Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg skal til USA nå snart så sender vogna til noen jeg kjenner der. Slipper unna alt av toll og porto..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå