Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Vi får mot våres første fødsel på drammen sykehus - og selv om jeg har totalt sykehus angst ønsker jeg å sette meg litt inn i sykehuset først! Som hvordan var det å komme inn på føde dagen? Fikk dere familierom som ønsket det? Og tok de godt vare på dere under fødselen? Vi var der på jordmorsamtale for litt siden - men jeg syntes egentlig de var så stressa alle sammen. Litt lite folk kanskje? Så ble litt skeptisk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138564915-noen-med-f%C3%B8dselshistoriererfaringer-med-drammen-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FayNani Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Altså, Drammen sykehus er et hektisk sykehus. Vi kom inn og ble tatt godt imot, men fikk ikke familierom for det var fult, men når man kommer inn og skal føde så skal jeg love deg at hvilket rom du ligger på der og da spiller ingen rolle og når det er over spiller det heller ingen rolle, for da er du så glad at ingenting annet enn deg og den lille familien din eksisterer Som sagt er det veldig mye som skjer på Drammen sykehus hele tiden så jordmor er ikke inne hos deg hele tiden (det er ikke ikke på noen sykehus faktisk) - men hun kommer jo innom og sjekker på deg og om du lurer på noe kommer de så fort de kan. Jeg kan være helt enig i at Drammen virker som et stressende sted og det er ikke moro når man skal føde. Man blir automatisk mer stresset selv, men det kommer selvsagt an på hvor mange som skal føde samtidig! har du uflaks er det mange som er der samtidig som deg og da blir det automatisk mer stress enn hva det kunne blitt.. om det er kun et par stykker hvis ikke bare deg (om du er så heldig) så tror jeg du vil få så mye oppmerksomhet at du ber dem gå til slutt Husk at de er veldig flinke til hva de driver med og har gjort det i en goood stund så uansett hva som skjer er du i trygge hender Det er ikke noe forskjell på Drammen sykehus som alle andre, bortsett fra at det kan være større og mer "trafikkert". Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138564915-noen-med-f%C3%B8dselshistoriererfaringer-med-drammen-sykehus/#findComment-138566092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FayNani Skrevet 29. august 2008 #3 Del Skrevet 29. august 2008 - Glemte jo å si at jeg også har kjempe sykehus angst og har derfor valgt å føde på Kongsberg sykehus nå fordi det er et mye mindre sykehus og ikke fult så stressende i gangene der ute.. Jo mindre sykehuset er jo bedre synes jeg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138564915-noen-med-f%C3%B8dselshistoriererfaringer-med-drammen-sykehus/#findComment-138566103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå