Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du. Var på riksen i går og fikk satt inn to 3-delte egg. Fikk ingen på frys denne gangen heller. Var utolig skuffa når jeg dro derfra. Er litt mer håpefull i dag heldigvis. Så da er vel dette rugedag 1 og jeg skal ta blodprøve 9.9.

Hvordan er det med deg? mensen dukket opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet som ikke fikk fryst noen egg. Det var jeg også forrige gang. Kvaliteten var da heller ikke helt perfekt 2- og 5 delt. Men 2 3-delte egg er vel bra i forhold til det jeg hadde. Det kan jo uansett være guttegget/ene. ;)

Ja, da har du noen spennede dager foran deg!

Jeg går å venter på mensen fortsatt. Venter vel egentlig på at den skal komme i morgen, søndag - men mensen har vært ustabil i det siste. Har etter forrige forsøk hatt sykluser på 21 dager - 23 dager - og 25 dager. Vanligvis har jeg en syklus på 26 dager og da blir det på søndag - men har ikke noen tegn på at den dukker opp enda. Så om den ikke er dukket opp i begynnelsen av neste uke ringer jeg Riksen. Har jo nok av hormoner i meg - så vet ikke helt når tid jeg kan forvente å få den. Når jeg var på Riksen sist sa de at mensen ville nok dukke opp innen 1-2 uker. På mandag er det gått 2 uker...

Håper rugetiden går fort for din del! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...