Raspberry Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei du. Var på riksen i går og fikk satt inn to 3-delte egg. Fikk ingen på frys denne gangen heller. Var utolig skuffa når jeg dro derfra. Er litt mer håpefull i dag heldigvis. Så da er vel dette rugedag 1 og jeg skal ta blodprøve 9.9. Hvordan er det med deg? mensen dukket opp?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Skjønner godt at du er skuffet som ikke fikk fryst noen egg. Det var jeg også forrige gang. Kvaliteten var da heller ikke helt perfekt 2- og 5 delt. Men 2 3-delte egg er vel bra i forhold til det jeg hadde. Det kan jo uansett være guttegget/ene. Ja, da har du noen spennede dager foran deg! Jeg går å venter på mensen fortsatt. Venter vel egentlig på at den skal komme i morgen, søndag - men mensen har vært ustabil i det siste. Har etter forrige forsøk hatt sykluser på 21 dager - 23 dager - og 25 dager. Vanligvis har jeg en syklus på 26 dager og da blir det på søndag - men har ikke noen tegn på at den dukker opp enda. Så om den ikke er dukket opp i begynnelsen av neste uke ringer jeg Riksen. Har jo nok av hormoner i meg - så vet ikke helt når tid jeg kan forvente å få den. Når jeg var på Riksen sist sa de at mensen ville nok dukke opp innen 1-2 uker. På mandag er det gått 2 uker... Håper rugetiden går fort for din del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå