lene70 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 tok test i dag på dag 11. dette er helt uvirkelig.
Raspberry Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer så mye!! Satt du inn ett eller to egg? Skal du ta blodprøve på mandag? Ha en strålende helg:)
Nøtt Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer!! Er liksom så lenge mellom hver graviditet her inne for tida, så dette var hyggelig lesning!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 God morgen Håper på 2:-))) Gratulerer så utrolig mye. Håper vi får mange innlegg som dette i høst. Lykke til med svangerskapet og kos deg masse:-))))))))
♥ DAME Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Endelig noen som er gravid her inne ja )) Hipp Hipp Hurra håper på 2 )) Herlig nyhet på morgenen dette, håper vi andre er hakk i hjel )) Masse lykke til videre, klem )))
lene70 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 jeg satt inn to egg, så neste spenning er ultralyden. skal ta blodprøve på mandag. dette er bare helt utrolig.
nina er gravid;) Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer...masse..jeg ny her ..men har jo fulgt med en god stund..det var hyggelig.Kos deg.
♣ Christiane ♣ Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer så mye snuppa, dette var hyggelig lesning. Tester ikke før søndag jeg, selv om vi satt inn helt likt. Ha en fantastisk helg, kunne den startet noe bedre kanskje :-)
Heira☆ Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Det var en gla`nyhet på morgene ) Gratulerer så mye med den lille spiren(e)!!
Kanskje i år? Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Juhuuuu!! Gratulerer og takk for at du deler nyheten her
Madam-mim Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer så mye:) Dette var en hyggelig nyhet på en fredag!
beibisoon Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer - så glad på dine vegne! Jeg satte inn to egg på onsdag og ruger videre.... Håper jeg kan skrive samme melding som deg om 12 dager. God helg!
hannetroll Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer! Jeg testet også positivt på rd 11, og er nå i 14. uke :-) Lykke til på ferden!
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 GRATULERER ;o) Jeheeeeeyyyy så gøyyy.
nick_321392 Skrevet 29. august 2008 #18 Skrevet 29. august 2008 Hei beibisoon! Jeg er ny her inne og har lest litt av innleggene på assistert befruktning her i dag. Jeg satte som deg inn to egg på onsdag, denne uken. Har du hatt noe vondt etterpå? Ved egguthenting hadde jeg ikke noe vondt. Utpå dagen etter uthenting ble jeg derimot veldig oppblåst og øm i magen. Det har egentlig vedvart til egginnsetting. Etter innsetting har jeg hatt litt småstikninger nedentil. Ikke noe blødning eller noe, men det er som et press der nede. Har du hatt noe lignende? Er dette normalt? Dette var mitt første forsøk og jeg er veldig spent!! God helg og lykke til!
nick_321392 Skrevet 29. august 2008 #19 Skrevet 29. august 2008 Jeg er ny her i dag, men gledelig å lese at noen er blitt gravid!! Gratulerer så mye! Jeg satte inn 2 egg på onsdag. Venter i spenning fremover... God helg og lykke til videre!
finetine Skrevet 29. august 2008 #20 Skrevet 29. august 2008 Hei Gratulerer så mye!! Og så spennende og se om det kanskje er to, blodprøven din kan jo gi deg en viss pekepinn;o)! Kos deg videre og nyt graviditeten. nick_321392: Jeg tror det du beskriver er ganske normalt etter uthenting og insetting. Ihvertfall har jeg hatt det på samme måte de gangene jeg har hentet ut egg, de røsker jo litt opp inni der så man blir stinn og øm både her og der;o). Velkommen hit forresten, mange kloke jenter her inn-godt å ha noen å dele alle tanker med og som vet hva du snakker om. Venner og familie kan jo lytte men ikke fullt ut forstå hvordan det faktisk er.
Kine71 Skrevet 29. august 2008 #21 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer sååååååååå mye. Dette var kjekt:0)
nick_321392 Skrevet 29. august 2008 #22 Skrevet 29. august 2008 Hei finetine! Takk for svar! Det er jo noe beroligende å høre at det er ganske normalt. Jeg er utrolig spent på dette! Vi har tenkt på dette i 7 år og endelig tok vi sjansen på å prøve! Tenkte jeg skulle få med meg litt tips osv her inne da. Ser ut til at veldig mange lurer på det samme og kan hjelpe og oppmuntre hverandre, og det er veldig positivt og bra!! Viktig med støtte og oppmuntring! Du skriver at du har opplevd det samme når du har hentet ut egg. Har du gjort det mange ganger? Noen forsøk du har lykkes på? Takk igjen for tilbakemelding! Da kan jeg nyte fredagskvelden og slappe litt mer av...
hannetroll Skrevet 29. august 2008 #23 Skrevet 29. august 2008 Hei nick_321392, Ville bare berolige deg med at det er helt normalt å være øm og hoven etter egguttak i ganske lang tid etterpå! Jeg var kjempeoppblåst (så ganske så gravid ut..) i to uker etter uttaket før hevelsen ga seg. Det som skjer er at man får væskeansamlinger i eggposene, og man kan få en innflammasjon etter inngrapet. Ikke farlig, men ganskle ubehagelig. Eggposene kan være væskefylte i flere måneder etterpå. Lykke til - håper det går bra for deg også!
AniBer Skrevet 30. august 2008 #25 Skrevet 30. august 2008 Åhh!!! En kjempegratulasjon kommer din vei med masse lykkeønskninger!!! Nå ble jeg glad!! Krysser fingrene for at alt går bra!! Gratulasjonsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå