2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Sliter frykltelig med nattesøvnen så jeg tenkte jeg skulle prøve å begynne med den idag.. Funker den ???
Princen min Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hvordan funker den???? Sliter her også....
lille oscar + bebis Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 skriver under her.... har lest boka, og har virkelig tro på henne... men har ikke prøvd... det er ikke krise med nattesøvnen her enda.. men ser at det utvikler seg i en retning:( dytter jeg
N_79 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hva går det ut på å gjøre? Ble nysgjerrig nå...
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Leida boka på biblioteket igår.. Hele kuren går vel egentlig ut på å på en måte skjønne hvorfor barnet våkner og skriker på natten, og gjør det trygg på at det ikke er noen som skal komme å ta dem, og det skal gjøres der de ligger. Er beskrevet noen teknikker på hvordan man skal få de til å sove i sengen sin på natten, men at det tar 4 dager med mye nattevåk før de sover hele natten. Hun påstår at etter man er ferdig med denne kuren så skal det ikke ha noe å si hvem som legger barnet, mater eller steller eller noe.. Har veldig lyst til å prøve, men er så utslitt så jeg vet ikke om jeg klarer å være så tålmodig og våken en hel natt.. men det er vel verdt et forsøk etter mange mange mnd med helvete ! Den kuren her gjelder bare fr barn mellom 4 og 12 mnd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå