Gå til innhold

Mannen min sier ofte at han vil jeg skal flytte ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag tar jeg han på ordet, enda jeg vet at han bare sier det når han blir irritert på meg. Jeg har aldri gjort noe som gjør at jeg fortjener å bli regelrett kastet ut av huset. Dette her dreper rett og slett følelsene mine for han, men det skjønner han visst ikke.

Etter neste krangel, når han sier "kom deg ut av huset ditt hespetre", da tror jeg at jeg drar. Og da kommer jeg aldri til å se meg tilbake.

Jeg kjenner ikke igjen mannen jeg ble så glad i for mange år siden. Han irriterer seg over alt, og har vært sånn ei lang stund. Bare jeg åpner kjeften blir han sur på meg, så jeg unngår å snakke med han. Det går ikke an å ha det sånn.

Fortsetter under...

Skrevet

Tror jeg hadde begynt å se meg etter bolig i god tid før neste krangel.

Skrevet

Han er ikke deprimert, da? Mange menn reagerer med å være aggressiv utad når de har det vondt inni seg...

Skrevet

Da hadde jeg helt klart dratt. Hadde ikke giddet leve slik!

Skrevet

Hva skal du med en sånn mann?

Ta han på ordet!

Skrevet

ta hintet, sier jeg bare....

Annonse

Skrevet

Er det hans hus da? Har han særeie?

Ellers er det vel like naturlig at han selv kommer seg ut...

Skrevet

huff tror mannen din egentlig har gått lei ,hadde flytta ut jeg .Jeg var sånn mot min mann og ,og jeg var lei han .Men spør han om han mener det?

Men jeg hadde bare funnet meg et sted og bo ,og når jeg så hadde nøkkelen i hånda ,hadde jeg bare sagt ,ja nå behøver du ikke å kaste meg ut mere ,jeg flytter ut. kan ikke være koselig å bo sammen med en som vil ha deg ut?,hadde følt meg uvelkommen jeg .Får håpe det ordner seg da lykke til

Skrevet

Nei,han har ikke noe særeie fordi vi leier. Hadde vært enklere om han hadde flyttet siden han er den som vil være alene. Men det vil han ikke, fordi han leide denne plassen før jeg kjente han.

Planlegger som smått å se meg om etter utveier.

Han er deprimert, men uansett er det ikke noen grunn til å behandle sine kjære på en sånn måte. Jeg gidder rett og slett ikke være noen hoggstabbe.

HI

Skrevet

Ikke noe koselig i det hele tatt.

Men han er ikke sånn hele tiden, og det frustrerer meg at han er snill mot meg en dag, og sånn den neste. Har aldri vært borti lignende.

Skrevet

min var også sånn for ett par år siden og sa sånn.tok det opp med han jeg da og sa til han at jeg viste godt at han ikke ville at jeg skulle dra.

fikk ut av han at han var redd jeg skulle gjøre det og ikke like han lenger for jeg kunne si igjen når han begynte og snakke om noe han sa om meg.og han snakker uten og tenke seg om,men han var faktisk redd jeg ville tamed meg jenta vår og flytte vekk.sa at jeg aldri kom til og gjøre det og at han kunne stole helt på meg.elsker han jo over alt påjord.forandret livet mitt at jeg fikk ett bra liv eller så hadde jeg sikkert tatt livet av meg,så jeg er kjempe glad for jeg traff han!men den jævla eksehora han hadde før meg som ødla for stolinga påjenter og redd jeg skulle gjøre det samme,men sånn er jo ikke jeg.hun holdt påmed en bak ryggen på han,utnytta han,bodde hos han bare for å ha noen og bo med,når han fant ut av det og kasta hun ut,flytta hun rett inn til han hun hadde holdt på med på si.snakk med han!!!!!! !lykke til

Skrevet

Å true forholdets eksistens på denne måten fører ikke noe som helst godt med seg. Det skaper bare usikkerhet om følelsene dere imellom. Skaff deg en god bok (Samlivsboken, bygger på Prep - Modum Bads samlivssenter)? Lær dere å håndtere konflikter!!

Annonse

Skrevet

Vet du hva jeg sa til samboern min sist han sa dette til meg? JEG BOR IKKE TIL deg...jeg bor MED deg!! så hold kjeft og ha deg ut selv! Hvem som betaler er uvesentlig. Man er to om noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...