N_79 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg sitter nå oppe i stuen mens jeg skulle vært i seng... Har sånn uro i kroppen at jeg ikke får sove. Det begynte med et par ganger da jeg var høygravid, men nå (2 mnd etter fødsel) skjer dette veldig ofte. Jeg legger meg i sengen, som regel kjempe trøtt, lukker øynene og så begynner det. Akkurat som om det kryper 1000 små dyr innunder huden på meg, kribler og irriterer noe voldsomt. Litt samme følelsen av å eksplodere av sinne...kommer gradvis, så får jeg lyst til å "sprelle" det av meg og sovne. Men det kommer igjen. De andre nettene har jeg blitt liggende i sengen til jeg sovner med øynene åpne, men nå fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg klarer å få det ut av systemet ved å stå opp igjen en liten stund. Noen som har el har hatt det på samme måten?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Nei har det ikke som deg, men høres kanskje ut som du har litt mye energi, at du skulle fått brukt deg litt mere. Spring deg en tur!
N_79 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Hehe energi skulle jeg gjerne hatt mere av. Begynte å trene for to uker siden, og trente ikke igår pga dårlig i formen så kanskje.. Ikke vet jeg
RødRev Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg har hatt det sånn et par ganger.. gikk jo over til slutt. Kan det være psykisk, bekymring eller uro??
Bulle* Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jepp, har det sånn ofte. Fikk et tips om å prøve tilskudd med magnesium. Syntes det hjalp selv.
N_79 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 Magnesium? Ja kanskje det...hva hjelper det for da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå