Gå til innhold

Hvorfor bruker dere mer enn 1500 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

på vogn? barna klarer seg jo fint med billig-vogn i andre land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi ikke bor i andre land...? Vær og føre i Norge tilsier at vi trenger mer enn en paraplytrille med små hjul, slik som mange bruker nedover i Europa og i USA hvor det ikke er snø.

Tror egentlig dette innlegget er bare for å provosere frem en debatt jeg da... :o)

Skrevet

Pris og kvalitet har som oftes en sammenheng. Ikke alltid-men som oftest. Synes du det ser behagelig ut for babyene i f.eks London som sitter der i kulden i paraplytrallene sine og fryser? Ungene skal ha det lunt og godt og vogna skal være god å trille.Man får jo kjøpt billige vogner brukt men da må jo noen ha kjøpt dem nye dyrt først.....

Ser du for deg noen i Finnmark med paraplytralle hele vinteren.....

Skrevet

fordi de vognene som du får til 1500 kroner her i landet er noe stort piss. dårlig kvalitet, blir ødelagt og falmet av ingenting. jeg har en super billig vogn til under 1500 kroner og en som koster 4 ganger så mye, og den er super duper. mens den billige dritten nesten ikke er i bruk lenger.

Skrevet

Jeg har vogn som er dyrere enn 1500kr fordi jeg hadde LYST på en ny fin vogn! Er det noe galt i det da? :)

Skrevet

fordi de billige rett og slett ser for jævlig ut og har sykt dårlig kvalitet!!! om du i det hele tatt får tak i en vogn til den prisen..

man skal tross alt gå rundt med vognen med en nyfødt liten vakker skapning oppi. comfort og utseende er faktisk viktig.. har ikke vurdert vognen jeg har kjøpt utifra pris, men hva som faktisk er best for barnet.vi bor tross alt ikke i de andre landa du snakker om, men i kalde Norge, som setter krav til både trille comfort, kvalitet og mange andre ting...dessuten skal man jo tross alt drasse rundt med denne vognen i mange mnd, da er det vell greit at det ser litt allright ut eller???!!!

Skrevet

Fordi jeg vil og kan - rett og slett :)

Skrevet

Fordi jeg ikke fant noe jeg likte under 4000 kr...

Skrevet

Amen til alle her som mener at det er OK! Hvorfor ikke! Det blir liksom sånn som: hvorfor bor du i hus når du får tak over hodet i en leilighet. Vi er jo ikke like! Så lenge det er et marked for brukte vogner og folk ikke kaster splitter nye vogner så bør det vel være greit?

Skrevet

Fordi jeg har lyst..jeg kjøper den vognen den passer meg.

Hvorfor er det så mange inne her om dagen som skal hakke på alle som ikke kjøper noe billig brukt?! Er dere blakke selv, og misunnelsen på at dere ikke har råd til den nye fine vogna skal overføres til at andre gjør noe galt i å kjøpe den nye flotte vogna?

Skrevet

ska sei folk kan dytte nesa si inn i alt som alle andre gjør hehe..

tenker på sikkerheten og komforten til mini. da måtte jeg opp i en prisklasse som ble mer enn 1500kr hvertfall..

skal vi begynne å hakke på dere som ikke kjøper ny vong????

gidder ikke synke dit altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...