Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hun tar seg ofte til tisssen, akkurat som om at hun må tisse men ikke må.Dette har hun gjort i flere mnd, hva kan dette være?hun har ikke sår eller utslett der heller.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Kansje hun liker det:-) Høres rart ut, men vet om flere små barn som liker å ta på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hvordan finner jeg ut av om det er sopp da?Hun er ikke rød eller noen form for utslett.Hva kan jeg gjøre hvis det evt er sopp hun har?
Lille Lu Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Har samme "problem" her. Hun gjør det fordi det er godt i vårt tilfelle iallefall. Hun har holdt på med slik selvstimulering lenge, og vi tok det opp på 2 års kontrollen med lege, og hun sa at ofte gikk det over når de sluttet med bleie, men det har vesla her gjort i sommer, og nå er det verre enn noen gang.... Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal angripe saken og få henne til å slutte - det er jo ikke noe særlig når vi er ute blant folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå