Gå til innhold

Tips til valg av høst/vinter sko til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!har ei som er 13 mnd gammel,lurer på hvilke sko dere kjøper til deres barn? (høst/vintersko).Noen merker som er bedre enn andre?Jenta jeg har går ikke helt enda,men regner med det ikke er så lenge til...

Håper mange kommer med forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt skofus sine skofustex eller hva de nå heter. Er fornøyde med dem, han fryser aldri på beina. Ikke er de så tunge heller. Han begynte å bruke dem den vinteren han fylte ett, nå fyller han snart 4, og skal få skofus i år også. Ecco sine er for smale

for ham.

Vi pleier også ha cheroxer, de er geniale når det er vått. Hadde trodd ungen ville syns de er tunge (bruker skoringen sine, finnes lettere varianter) men han elsker cherox.

Skrevet

Forresten pleier skoringen å ha barnas dag på høsten en gang, da selger de disse skofus vinterskoene og cherroxer ganske billig.

Skrevet

brukt sjerroks jeg.vet ikke åssen det staver jeg da,hehe.det er jo støvler med litt for.kjempegreie og virker kjempegode.tullane mine er veldig glad i å gå med deg.tørr på beina på høst og vinter og gir varme og tykke såler.

Skrevet

Her går det i goretex sko. Tassen har veldig høy vrist så om han skal ha cherrox eller støvler så må de kjøpes et par str for store, og da klarer han enten ikke å gå eller så faller de av ham... Kjøpt imprigneringsspray og sprayer skoene ofte slik at de tåler at han er ute å tusler i regnvær, hopper i vanndammer og etc.

Skrevet

elsker ecco sine gortex eg. har et høstpar og et vinterpar, vinterskoene ¨går litt høyere opp en høstskoene.. har selv ecco sine gortex høstsko å de e knall å gå i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...