Gå til innhold

KETOLYSEGJENGEN! Ny tråd. Den andre ble så lang.. :o)

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det stille fra dere jenter!!

Spist i dag:

2 porsjoner med tunfisk-gryte and that's all. Jobbet natta så har ikke vært oppe så lenge og nå skal jeg jaggu legge meg for å jobbe tidligvakt i morgen. hehe.

Ellers har jeg øyet mitt klistret på et nytt tall på vekta, selvom jeg ikke har så store forhåpninger om at det skjer før neste uke.

Er godt i gang med treningen igjen og er støl som fyyyy...

trent i dag: skuldre, bryst og triceps. Digg.

Fortsetter under...

JA, jenter..

Nå føler jeg meg litt ensom her...

Spist i dag.

kjøttboller, litt hummus og tomatsalat

noen skiver salami og noen skiver jarlsbergost

en helt haug sukkerfritt godis, som igjen gjør magen min helt uggen. haha.

trening:

skuldre, bryst og triceps + cardio

snart veiedag igjen, men sist fredag veide jeg 72.8 kilo. "bare" 2.8 kilo til første delmål..så får vi se om det blir 68 eller 65 som blir det store målet etterhvert.

jau, da er det opplest og vedtatt.

jeg har blitt forlatt her inne. sånn kan det gå. hehe.

Spist i dag:

alt for mange sukkertøy fra sukkerfritt. Det må jeg slutte med nå. har så mageknip at jeg sitter dobbelt omtrent.

gryterett fanten laget til middag. bare litt.

noen kyllingvinger og salat til lunch

trent: 70 minutters knallhard step-time. rumpa miii, åååhh rumpa mi.. den bør bli fin til jul!

Steike som du trener da!!!!! Går du fortere ned i vekt på denne måten?

Jeg er begynt på an igjen med ketolysen i dag. Hatt 10 dager pause og gått opp 1 kg. Skal begynne trening igjen denne uken.

Er det greit å trene spinning, eller blir det for hardt?

Liker best spinning, pilates og styrke...

Tror du kan prøve å trene spinning om du har lyst jeg, iallefall om et par uker når du er godt inni ketose igjen. Det har litt med hvor vant du er med å trene fra før også. Jeg har ikke noe problem med å henge på en knallhard stepptime, men så har jeg vært i ketose lenge nå da.

Tror ikke jeg går ned noe særlig fortere, men jeg får jo brukt kroppen litt og får finere kropp av treningen da. Deilig.

Jeg er misunnelig på dere som bare går opp 1 kg når dere går ut av ketose. jeg går glatt opp 2-3 kg jeg, enda jeg kanskje bare har hatt en 2dagers-sprekk. grrrrr. Jeg tåler rett og slett ikke karbohydrater. Snufs.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...