Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hvordan mme bruker dere?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Her går det i HIPP, begynte med NAN fordi vi ikke visste om noe annet og var totalt uforberedt på at ammingen ikke skulle fungere... men byttet til Hipp og var storfornøyd. Bruker mye Hipp i grøt og moser også.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 vi bruker NAN, er kjempe fornøyd med den.
3-prinser Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Vi begynte med NAN, men gikk over til HIPP fordi junior fikk magevondt og treg avføring med NAN. Er strålende fornøyd med HIPP.
Ninemi Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Bruker NAN og er veldig fornøyd! =) Forsøkte HIPP, men tror hun fikk vondt i magen av den for hun gråt masse hele det neste døgnet. Gikk tilbake til NAN og hun var fornøyd igjen! =)
line_n & sara Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 vi gir en flaske hipp på kvelden, prøvde en helg med nan da snupp var tre uker, pga såre brystvorter, og det var en slitsom helg med mye magevondt, da butikkene åpna på mandag, løpte vi å kjøpte hipp, myyye bedre! nan er dessuten slemme-nestle..
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Dere med barn over 4 mnd, og som gir grøt osv. Bruker dere HIPP2 ? Jeg begynte med mme igår ( 8 mnd ) og jeg kjøpte HIPP2. Blir det riktig ?
Desembernisse Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Tror hipp 2 bare er en tilleggsernering. Skal vistnok bare brukes på barn som spiser lite. Selv har vi brukt hipp 1 på snuppa siden hun var nyfødt og helt til vi gikk over til vanlig melk. Hipp er nemlig ikke slik som Nan, hvor man må bytte tiil Nan 2 etter 4 mnd. Ellers må jeg bare hive meg på den store skrytebølgen av hipp. Brukte nan i 14 dager, og jenta gulpet, hadde hard mage og gråt mye. Byttet til hipp og etter 2 døgn fikk vi en helt ny baby. Så HIPP anbefales:)
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 hehe, ja jeg får kjøpe hipp1 idag da.. hehe Er ikke så greit når det ikke står noe spessielt på pakken.
detbesteiverden Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Jeg har ikke vært klar over dette før nå ganske nylig. Men småen er nå 8 mnd og vi har brukt å gi han ei flaske HIPP2 sammen med frokosten helt siden han begynte å spise brød rundt 6 mnd. Han har aldri vært noen småspiser men det har gått helt fint. Har hele tiden trodd at det var den man skulle bruke når de var over 4 mnd.
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Ja det er det jeg tenkte også. Det står jo at det skal brukes som tillegg til annen mat. Men det er jo akkurat det det er da.. Her får hun 4 måltider om dagen med fast føde og får kanskje 3 flasker med 100 ml.. Hun har drukket mm fram til igår, så aner jo ingenting om dette... Lager en engen tråd om det jeg tenker jeg .
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Gutten min er drøye fire uker nå, og vi brukte Nan inntil for to dager siden. Siden han har hatt mye vondt i magen den siste uken og skreket i forbindelse med avføring prøvde vi Hipp. Nå har han oftere avføring, og uten å skrike, så jeg er forløpig veldig fornøyd. Skal forsøke dette en stund og se om det fortsetter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå