Gå til innhold

Etterlysning! Noen som har Emmaljunga med "Burberry" rutete mønster?

Anbefalte innlegg

Huff-a-mei altså. Jeg har forelsket meg helt i en vogn som ikke lages lengere! Det er Emmaljunga sin Smart Duo Combi eller Duo Edge med Kingston mønsteret. Stoffet i vognen er beige med partier med rutete stoff. Jeg bare måååååå finne en sånn. Vet det høres teit ut, men jeg er helt forelska! Så vet noen om noen som har en og skal selge innen de neste 1-4 mnd så gi meg gjerne beskjed på [email protected]!!!!!

Fortsetter under...

Der er den ja! Skal sende henne en sånn melding. Må bare skaffe meg ny personlig side, for jeg kommer ikke inn på min. Må vel gå via den for å sende en PM må jeg ikke? Har ikke gjort det før...

Dere er så snille altså! Når det gjelder den her så svarer ikke hun som skal selge den på mail, og det står ikke tlf nr. Så den er nok solgt tenker jeg. Har sett de for en stund siden og sendt mail men har ikke hørt noe. Men igjen --- tuuuuusen takk for at dere titter rundt!

Annonse

Takk takk! Den siste er faktisk hun som jeg ble tipset om tidligere her på denne tråden. Ser ut til at det blir den gitt. Fikk også tilslaget på en i Sverige. Greit å få tak i pga at svigers bor der. Men det er et tips til de som ikke finner det de leter etter i Norge: sjekk www.blocket.se

Hei igjen jenter! Fint om dere fortsatt kan følge med for meg! Etter å ha gått på sponsorjakt for å få på plass pengene som hun forlangte for vognen og fått beskjed om hvordan jeg skulle kontakte henne for å betale den så SOLGTE HUN DEN til noen andre! Så nå er jeg like langt! Så vet dere om noen så ta kontakt! Jeg er så deppa nå at jeg vet ikke hva jeg skal si.....

Beklager, da misforstod jeg, for du skrev hvordan jeg skulle kontakte deg, og det gjorde jeg, men du var tydeligvis ikke interessert da, for du sjekket det ikke. Hvorfor skrive hvordan jeg skal gjøre det da? Slenger overhodet ikke dritt, men hvis noen forteller meg hvordan jeg kan kontakte dem for å faktisk kjøpe noe så regner jeg med at de mener det. Beklager hvis det virker upassende. Lykke til med å få tak i vognen du ønsker deg - det er ikke alltid like lett!

Beklager, må bare svare: du sa ingenting om å komme før 7 for å få den. Når jeg er sååå happy og klar for å kjøpe den så hadde jeg selvfølgelig kommet før det hvis det hadde gjort at jeg hadde fått den! Men ta det med ro, jeg finner nok en annen jeg. Synes bare det var unødvendig å be meg kontakte deg når du ikke sjekket det før etter at du solgte vognen. Men jeg finner nok en annen jeg! Det går fint!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...