Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jenta mi går i bhg, hun er 2,8 år. Støvlene er nok i minste laget, str 23, hun kjøpte nettopp høstsko, og de var i str 26, og var knapt 2 cm for stor sa damen som målte, ideelt skal det være 1 1/2 c. Så støvlene er nok små nå. Går sikkert noen uker til med bare strømpebukse eller tynne sokker i, men ikke begge deler, eller tykkere sokker. Så da tenker jeg at jeg heller bør kjøpe chervox, eller annen type foret støvel, viking eller noe. Er det litt for tidlig/varmt nå til den slags sko?
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det er kanskje litt varmt enda, men hvis du kan bruke støvlene et par/tre uker til så hadde jeg kjøpt chervox.. det er ikke mange ukene før det ikke er for varmt lenger..Når de tas i bruk så er det bare å fortsette med en tynn sokk/strømpebukse i de. Vi bor på østlandet (østfold og bhg i oslo) og sist gang det regnet hele dagen her så var det bare 13 grader på gradestokken.. så selv om det er vamt når det er sol så går det fort mot høsten nå.. og man bruker jo ikke chervox eller støvler når det er sol.. Nå får man jo veldig billig støvler (best i test) faktisk på barnashus til 99 kr, så hør med de i bhg hvis du fortsatt tviler om hva du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå