Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et nabopar med tre katter. Vi bor i et rekkehus. Disse kattene bruker verandaen vår for å komme seg over på deres veranda. Dette medfører at de klorer opp rekkverket vårt. Jeg har prøvd å snakke med de om dette, men det er som å snakke til en vegg.. For et par mnd siden kjøpte vi oss en ganske dyr paviljong som vi har på verandaen. 2 av kattene har nå funnet ut at det morsomt å hoppe over på denne fra taket. Jeg er livredd for at de skal klore i stykker denne!! De pisser og driter overalt ute hos oss..

I dag fikk naboen ved. De har altså kostet sammen bøsset og kastet det over hekken til oss... Makan til oppførsel??

Er veldig fortvilet og aner ikke hva jeg skal gjøre.. Hva hadde dere gjort i denne situasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig da. Det finnes noe som heter "kattevekk" eller noe sånt å få kjøpt. Hvis du legger ut det rundt verandaen, så kan det jo hende de finner ut at det ikke er så særlig morsomt å være på deres veranda :) Har også hørt at eddik skal hjelpe på å holde katter unna. Men vet jo ikke om dete funker da.

Ang at de har tømt alt bøsset over på dere så er det rett og slett dårlig folkeskikk! Sånt gjør man jo bare ikke! Kast det tilbake :) Hehe... det hadde jeg kommet til å gjort!

Bor dere i et borettslag? I så fall om det ikke er mulig å snakke med dem om dette, så kunne dere kanskje snakke med styret i borettslaget om hva dere skal gjøre? Men dere burde i alle fall gi klar beskjed at dere ikke finner dere i at de kaster bøsset over på deres tomt! Kattene er det kanskje litt vanskeligere å styre hvor de sakl gå...

Skrevet

Hadde gjort som Turbo og kastet det tilbake. He he. Ellers skal malt/kvernet pepper jage bort katter.

Lykke til:-)))

Skrevet

Det er desverre ikke borettslag, da hadde nok kattene vært borte for lenge siden.. Er ikke de eneste som er plaget av disse kattene... Vurderer veldig å kaste det tilbake... Det er ikke mulig å prate fornuftig med de naboene!! De er egentlig bare ute etter å lage til krøll...

Har prøvd med katt-deg-vekk'n, den fungerer ikke.... Tenkte jeg skulle prøve med eddik, men er usikker på hvordan det reagerer med treverk?

Skrevet

Heldig med nabon dere!!! Veldig usikker på dette med kattene, men det heter seg jo at de ikke skal være til sjenanse for andre, og det vil jeg jo si de er mot dere. Tror nok ikke du kommer så langt med dette, dessverre!!

Og naboene dine virker ikke akkurat å bry seg særlig, siden de faktisk er i stand til å kaste "søpla" si over på deres eiendom.

Er det et borettslag dere bor i, ville jeg tatt opp problemet i et møte der om dere ikke klarer snakke vett inn i huet på dem.

Skrevet

Det kan oppstå en kjemisk reaksjon med edikk, metall og eik. Det blir svart. Men vet ikke med andre tresorter.. Lykke til med naboene. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...