Gå til innhold

sannsynligvis spontanabort....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff det er utrolig trist. Men kanskje er det en trøst å tenke på at spontanabort er en måte kroppen reagerer på når ikke alt er som det skal med babyen og at hvis graviditeten hadde vært fullbyrdet ville dere fått et helt annet liv enn det dere har håpet på.... Likevel er det utrolig trist... Føler med dere.

Skal tilbake på ultralyd og 2 uker, i tilfelle vi tar feil om hvor langt jeg var på vei, men jeg er veldig sikker på at jeg var 9 uker på vei. Skal til legen nå å ta serum HCG, da får jeg vite det sikkert på mandag allerede. Men har innstilt meg på at det er gått helt galt.

Annonse

Hadde vært på GU tirsdag, og begynte å blø da han tok celleprøve (var over 3 år siden sist, så jeg måtte ta). Dagen etter var det litt rosa blod, men jeg trøstet meg med at det var lettblødende cervix etter GU, og så ble det brunt utover dagen, så da tenkte jeg at det var sluttet å blø. Igår var det igjen rosa. Så fikk jeg menslignende magesmerter og plutselig ganske mye blod på papiret. Da dro vi til legevakta med det samme. Legen sa at jeg fortsatt blødde da hun gjorde GU og UL. Har ikke blødd særlig mye i ettertid, som slutten av en mens. Men jeg tror ikke fosteret er kommet ut, så får se hvordan det går de nærmeste dagene. Blir vel kanskje utskraping.

Er utrolig trasig. Trøsten er at nå vet jeg iallefall at jeg kan bli gravid. Vi må bare prøve videre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...