Gå til innhold

Hvordan Bli kjendt med seg selv????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vert selvstendig. Aldri hvert alene. Har sluppet ting som jeg fryktet osv. Vart mobbet på barneskolen fordi jeg hadde krøller av alle ting. Da skulket jeg skolen. Mye slike ting som kommer frem nå som jeg har startet med terapi. Jeg er lykkelig gift, har en datter på 6 mnd. Det vi jobber med på terapien er å " finne seg selv" "lære seg selv og kjenne" og DET GJØR JEG IKKE.

Er det noen som har noen gode råd.

liker ikke å vere alene, som feks når mannen min er ute og reiser med jobben. Når han er på trening osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske viktig at du lærer deg å være alene. Jeg vet hvordan det der er,men nå er jeg helt motsatt. Selv om jeg hater at ikke mannen min er hos meg, så klarer jeg det.

Men det å gå i terapi er en bra ting. Noe jeg ville ha gjort, er å teste dine egne grenser, både for å være alene, og kanskje lære nye ting. Ta et kurs alene,så kan mannen din hente deg,eller vente i nærheten hvis han har mulighet. Hva skjer med deg hvis han skulle bli syk,for eksempel? Og må være på sykehus lenge etc? Da MÅ du være alene. Tenk på koselig ting du kan gjøre når du er alene, og fremfor alt, snakk om det med både han og terapeuten din.

Det å ikke kjenne seg selv, kan ha bunn i å ikke tørre å være seg selv,som er en klassisk følge av mobbing. Du må få deg bedre selvtillit, som deg selv, det er utrolig viktig,spesielt for å vise datteren din at du er din egen person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...