Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg skal til lapraskopi i morgen tidlig, og har i den forbindelse fått resept på voltaren. I pakningsvedlegget til disse pillene står det: "...kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Fortell legen din om du prøver å bli gravid eller om du har vanskeligheter med å bli det" Er det ikke litt merkelig å gi det til en som utredes for barnløshet??? Jeg vurderer å la vær å ta dem.
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hmmm, det hørtes jo litt spesielt ut.. Men legen vet vel sikkert hva han/hun driver med, tror du ikke? Håper hvertfall det :-) Forresten, hvordan gikk LAP idag?? Lykke til!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Det er helt vanlig å bruke Voltaren som smertestillende etter laparoskopi. Det er først og fremst jevnlig og langvarig bruk som kan hemme eggløsningen, og når du slutter å ta de er du tilbake som normalt igjen. Man trenger stort sett bare Voltaren et par dager etter lap. Lykke til!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Du har helt rett nenoda, spurte legen. Man blir litt smågal og bekymret når man har prøvd lenge. Jeg hadde fine åpne eggledere og ingen tegn til endometriose, så nå er det pergokur neste. Håper det snart blir vår tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå