Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #26 Skrevet 29. august 2008 Ingenting er bedre enn en omskjært penis. Uansett størrelse
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #27 Skrevet 29. august 2008 Jeg liker ikke omskjærte menn.. Men kan jo ha noe med at den ene jeg har vært med som var omskjært hadde ekstemt liten penis, også...:-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #28 Skrevet 29. august 2008 Det har jeg faktisk aldri prøvd. I USA omskjæres jo omtrent alle guttebabyer. Kan dere tenke dere det? Ikke for religiøse grunner heller. Tror det er noe sånt som at 5% av mennene IKKE blit omskjært. Syns det er sykt!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #29 Skrevet 29. august 2008 Jeg liker bedre penis med forhud enn en omskjært en. Det er sant at det har litt å si om penisen har stort hode eller ikke. Mannen min sin er ca. 15 cm, men ganske tjukk og med stort hode, og den holder lenge! Han har ganske brede og sterke hender, og hos de jeg har ligget med så har det vært en sammenheng mellom bredden på fingrene og penisen. Kan jo være tilfeldig, men tror ikke det.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #30 Skrevet 29. august 2008 "A report by the Agency for Healthcare Research and Quality placed the 2005 national circumcision rate at 56%." Tatt fra wikipedia, så kilden er jo litt mistenksom. (http://en.wikipedia.org/wiki/Circumcision) Der står det masse om omskjæring i vestlige land. Prosentandelen for menn som ble omskjært var høyest i 1965, med en andel på 85% av alle nyfødte gutter som ble omskjært. Sykt...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #31 Skrevet 29. august 2008 Jeg har bodd i USA, og det er flere og flere som sier nei til omskjæring av guttebabyer. Det var 60% som sa ja, og 40% nei, der jeg bodde.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #32 Skrevet 29. august 2008 "Flere og flere som sier nei.." Blir en spurt om det automatisk om en føder en gutt? En burde jo legge frem krav om det selv, uten at legen anbefaler en å gjøre det. Folk blir anbefalt mye rart av leger, og gjør det bare fordi legen anbefaler det.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #33 Skrevet 29. august 2008 Mannen min har små hender og føtter men er meget godt utrustet! Synes jeg da, vel og merke;) Den er vel 20-21 cm og tykk og god! Og han vet virkelig hvordan han skal bruke den også
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #34 Skrevet 29. august 2008 Ja, du blir spurt på fødeavdelingen når du har født en gutt. Du får også brosjyre om prosedyren. Og for og imot argumenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå