Gå til innhold

bekymrer meg nok for mye

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kvalm hver dag i det siste. Er i uke 9. I dag er jeg plutselig ikke kvalm. Samme gode matlyst som før jeg ble gravid. Er det grunn til bekymring? Eller er det sånn, at man plutselig en dag føler seg helt fin, og det er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok de fleste som mister i ma mister symptomene når fosteret dør. det gjorde jeg hvertfall( og det vil nok flere andre svare også når du spør på denne siden). når det er sagt så er det maange som symptomene kommer å går på også som det går helt fint med:) har du andre symptomer? jeg hadde nok tatt meg en tur på privat ul, bare for å sjekke om jeg var deg hvis de ikke kommer tilbake på noen dager. det er verd de 500 kr det koster.

Skrevet

Har også ømme bryst. Det er de fortsatt. De andre symptoma er mer diffuse, kan ikke si nå om jeg må mindre på wc f.e.

Takk. Klart privat ul er verd 500 kr. Troddde det kostet mer faktisk. Vet du hvor en kan få tatt det? Får legen epikrise derfra (vil ikke bli stemplet som hypokonder eller overnervøs heller)?

Skrevet

hvor bor du? jeg bor i stavanger og gikk på mammastork hvertfall, de var veldig koselige der.jeg måtte gi beskjed til legen om at jeg hadde mistet selv så tror ikke legen får vite om det. hvertfall ikke om du går privat.

jeg hadde en del mens smerter i magen i begynnelsen som også forsvant, men det er nok veldig individuelt. mest sannsynlig så er nok alt bare bra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...