Gå til innhold

Mensen smerter i uke 33???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og du...jeg lurte virkelig på om jeg var blitt rar når jeg trodde jeg kjente hodet. Trodde nesten ikke det var mulig!!

Måtte bare kjenne etter, for jeg synes jeg kjenner henne så veldig langt ned, ikke fordi jeg trodde at det var mulig.

Så jeg gikk inn her og leste litt at det faktisk går an, og har virkelig måttet lete etter mer info for å få bekreftet det.

Og jeg tror det må være det jeg har kjent, sprøtt. Hm, så har tenkt at jeg kanskje burde hørt med jordmor. Men, jeg tenker også at ettersom jeg er så langt så spiller det kanskje ikke noen rolle? Er 36+3. Men, det er jo litt tidlig hvis ungen skulle komme, men, jeg får kanskje ikke gjort noe fra eller til, og kan jo allikevel gå til over termin selvom det er modent liksom...

Hmm...litt vanskelig å vite om det er noe å bry seg med. Hva tror dere at dere ville gjort i samme situasjon? Skal til jordmor på torsdag da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:) Da er jeg hjemme fra Strømstad spa med jobben. Ble en veldig koselig og rolig tur. Ikke noe spa behandling på meg, sparer det til etter han er ute;) Men en tur i bassenget og MASSE god mat og kaker, hehe. Fikk kjøpt nytt bilsete også, deilig å få unnagjort. Måtte ha med base denne gang.

Så spennende om det er hodet da:) hadde ikke bekymret meg om fødselen startet i uke 36 eller utover, da er h*n nok klar til å komme. Min ligger for første gang med hodet ned nå, så jeg er veldig fornøyd, har heller ikke modnet noe mer denne uka.

Idag ligger jeg bare på sofaen og gjør ingenting, deilig, men snart får jeg tenke på litt middag og hente jentene i bhg. Har satt på en ny vask med tøy da, så den får nok henges opp. Ellers hadde sambo ryddet og vasket her til jeg kom hjem igår, det var deilig. Kunne jo risikert og komme hjem til et bomba hus, hehe.

Skrevet

Så bra at du koste deg på jobbtur, hørtes deilig ut! Og så bra at det holder seg ved det samme. Det er jammen bra med flinke samboere i disse tider! (c:

Begynner å stresse litt med alt som skal være klart, men nå har jeg også fått med mannen min på at nå er det virkelig siste innspurt så nå må faktisk ting ordnes. Så nå fikser vi litt og litt.

Har noen skikkelig vonde kynnere innimellom. Men, tror jeg nå bare må stille meg inn på at det er positive smerter, og mentalt stille meg inn på at det som skjer det skjer. Så har jeg avtalt med de rundt meg at jeg skal bli litt flinkere til å faktisk spørre om hjelp, i stedet for å skulle være flink, for det har jeg sett nå at funker veldig dårlig!

Mannen min skal til Budapest med jobben til helga, håper virkelig ikke at jeg ødelegger det for han, eller at han skulle gå glipp av det.

Og lucky da? Står til med deg?

Skrevet

Heia :-)

Joda står fint til med meg vetu. Har en del sterke kynnere jeg oxå, men trøster meg med at de kanskje er med på å modne livmorhalsen og at jeg kan få en lettere fødsel av den grunn :-) Tviler uansett på at det blir noe prematur fødsel da jeg slet med disse kynnerne sist gang oxå!!!!! Har fremdeles litt nedpress så jeg er spent på hvordan han ligger når jeg skal på kontroll på torsdag :-)

Nå kommer min mann med skiver og speilegg så nå får jeg avslutte her, men kommer inn etterpå med litt mer :-)

Fin kveld ønskes til dere jenter :-)

KLEM

Skrevet

Hei igjen :-) Ja nå har vi kost oss med litt mat og ei bolle med tortillachips (her er det ikke lørdagskosen som gjelder lenger, klarer ikke å holde meg borte fra dig og søtsaker for tiden) :-) Hvordan går det med dere på den fronten? :-) Prøver å spise sunt & gjør det også til en viss grad, men så snart kvelden kommer og tv`en er skrudd på så kommer søtsuget/ evt. saltsuget...... JAJA, ikke lenge igjen nå, får ta det igjen etter fødselen......

Hvor langt er dere på vei nå da "bare meg" og "nuttami"??? Tida fyker jo så fort at nå har vi vel kommet 1 uke lenger, hehe.... jeg begynner i alle fall på uke 35 i morgen (altså 34 fullgåtte)... helt ufattelig å tenke på egentlig, synes dette svangerskapet har sust avgårde..... kanskje det har sin grunn i at jeg har 2 små som krever sitt og gjør at dagene fyker :-) Har de i barnehage annen hver dag, men synes tiden flyr da også jeg :-)

Håper vi unngår å gå så langt over termin altså.... det er skikkelig pyton, har litt panikk bare jeg tenker på det..... men men, kan jo ikke styre det så vi får ta det som det kommer :-)

Så du har en mann som skal til Budapest i helgen "bare meg".... får håpe den lille holder seg fint inni mammas mage da i alle fall, hehe.... tror nok d da :-) :-)

Og hvordan går det med modningen nuttami?..... Noe nytt?... går vel ofte til kontroll du nå, men det er jo for så vidt veldig betryggende også kan jeg tro :-)....

Nå skal jeg bare slappe av & nyte freden i huset ei lita stund til oxå blir det å krype til korset å få meg litt søvn.... har 2 jenter som kommer smygende inn til mamman og pappan sin om nettene for tiden, så nå er vi 4 1/2 stk. i senga for å si det sånn :-D litt trangt til tider ja, men har ikke hjerte til å sende dem ut igjen, det er jo litt kos også :-) men skulle kanskje gjort d med tanke på at det snart kommer en verdensborger til som krever sin plass, hehe..... men men, der det er hjerterom er det husrom, er det ikke det de sier :-D

Oj, skriver å skriver jeg.... hehe.... da får dere kose dere jenter, håper dere har det bra og koser dere masse med magen og sparka og bevegelsene..... de kommer vi til å savne når alt er over :-) :-) Det husker jeg fra forrige gang..... så nyt d jenter!!!!!!!!!!!

Klem igjen fra

Skrevet

Heisann jenter! Håper det er bra med dere!

Jeg er SÅ i høststemning i dag, at jeg nesten føler meg litt tullerusk! Det spraker og lukter SÅ godt av vedovnen, her jeg sitter under et pledd og drikker hjemmelaget cappucino. Bor på gård, så her blir det litt sånn hyttestemning. Skikkelig deilig!

Jeg hadde en fæl dag på søndag, hvor jeg virkelig fikk blåst fra meg litt. Så nå synes jeg det går mye bedre. Mannen min ordner så mye og er så flink, at jeg føler faktisk at jeg får et slags overskudd, det er deilig. Har nok ikke vært flink nok til å si hvordan jeg eeeegentlig har det. Synes kynnerne har blitt bedre de siste dagene, selvom det presser i alle retninger. Men, sånn det føles nå så skal jeg fint holde ut! I morgen er jeg 37 fullgåtte uker.

Synes vel ikke svangerskapet har sust av gårde egentlig, bortsett fra at det plutselig er litt kort tid igjen. (c: Føler jeg har gått litt på sparebluss helt siden svangerskapet begynte, og det passer meg dårlig i forhold til jobb og slikt, ettersom jeg er avhengig av en del eget initiativ i jobben min. Har nesten glemt hvordan det er å være meg som jeg egentlig er, hvis dere skjønner, har jo ikke vært det på snart 9 måneder, det er jo ganske lenge. Har aldri vært hjemmeværende med barn før (men, jobbet mye kveld, så var mye hjemme alle tre allikevel, og syntes det var så fint!), så jeg er så spent på hvordan jeg kommer til å takle det. Denne gangen lønner det seg økonomisk at jeg skal være hjemme. Han skal være hjemme en dag i uka da, det blir sikkert bra.

Hehe...jeg er litt rar når det gjelder søtsaker. Normalt sett elsker jeg sjokolade, og har lst på noe godt, men jeg mista helt lysten på alt søtt i starten av svangerskapet. Tenkte at det sikkert ville gi seg, men det fortsatte med at jeg faktisk grøsset av alt som var for søtt. Det er jo mulig at sukkersuget forsvant litt ettersom jeg stoppa og spise søtt, skal ikke mye til før kroppen vender seg av med det. Nå på slutten er jeg mer sånn at jeg går og har lyst på noe, og gjerne koser meg litt sjokkis eller noe sånt innimellom. Men, faktisk ikke sånn "må ha sjokolade"- sug som jeg kan få til vanlig. Har hele svangerskapet vært redd for at jeg skulle få sånn at jeg måtte ta igjen det tapte, men det har ikke skjedd. Er litt spent på vekta, for jeg har faktisk nesten ikke gått opp. Og jeg føler det sånn at det for en gangs skyld er jeg som har det sånn, for har alltid hatt lett for å legge på meg, og har gener for kraftig kroppsbygning, og er liten av vekst, er ikke alltid det har vært like greit.

Hehe, må humre litt av tanken på den gjengen som er i senga deres lucky. Men, det er jo kos og da! (c: Jenta vår sover hele natta i senga si, og det er jo egentlig veldig bra. Men, innimellom så tenker jeg tanken at det kunne vært koselig om hun tok seg en tur faktisk. (c: Hun pleier å komme inn på morgenen noen ganger da, så ligger vi å døser, det er kos.

Ja, vi må faktisk huske på å kose oss med livet i magen jeg savna sparka noe veldig sist, og gleda meg sånn til å kjenne det igjen! Typisk at når det endelig er der, så klager vi. Er jo i grunn veldig godt å ha en aktiv en inni magen, som sier fra at hun er der til en hver tid, bare synd at det skal gjøre så vondt nå på slutten.

Håper det fortsatt går bra med deg og modningen Nutta mi!

Ja, nå har jeg jammen skrevet nok igjen, men det er jo så koselig. Nå må jeg legge på mer på ovnen!

Høst klemmer til dere!!! (c:

Skrevet

Ojoj, helt oppi termin du nå da Bare meg...spennende:)

Idag er ikke en særlig bra dag om dere har sett klageinnlegget et annet sted på siden her...men har nå overlevd og jentene er nå trygt i seng. Håper de sover godt i natt. Jeg er foresten bare i uke 32 jeg da, men det føles egentlig ganske greit at det er litt igjen mest sannsynlig ennå. Har ei på 2år som jeg har tenkt å lære å sove i stor jente seng før lillebror kommer bl.a. Men, hun kan jo klatre ut av sprinkelsengen når som helst så tror det går bra. Har ei i senga hver natt her og, eldstemann...vi samsov med henne til hun var nesten 2 år så det er en vane vond å venne. Yngstejenta vil gjerne men må være litt streng, for 2 stk har vi ikke plass til. Så nå blir det avvenning på hun eldste. kan jo ikke gjøre forskjell på dem Er jo litt trist, men særlig sambo sover dårlig med henne der nå så vi må nok ta den turnen...

Meeeen det får blir når halsbetennelse blir borte. Tenkte å kjøpe sånn "vekkerklokke" som viser i bilder når klokka er så mye at man kan gå inn til mamma og pappa. Det er nok verdt et forsøk.

Var hos jordmor igjen på mandag og det har ikke forandret seg mye takk og lov. Men har nok fått UVI og det kan også føre til mye kynnere visst så må på kur med det og nå. Men som jeg forstod så funker ikke den samme penicillin på halsbetennelse som UVI og jeg kan ikke ta begge samtidig så det skal jeg ta med legen imorgen. Man skal jo være riktig uheldig og da..

Men, imorgen kommer mormor og vasker her før helgen, da skal det føles mye bedre tror jeg for her ser det så ille ut som det aldri har gjort før, selv så fint det var på søndag.

Har dere funnet navn til den lille da...? Vi snakker om Colin vi...de to andre heter Olivia og Nathali så synes de passer sammen. Men vet nå aldri hva det blir. Men huff hei, nå er det snart bare å lalle før jeg kollapser på sofaen;) Tenkte ta med dataen inn i senga rett og slett med en kopp kakao med masssse krem så kanskje det føles bedre.

Gleder meg til vi og kan fyre i peisen, får ved av morfar imorgen:):):) fryser og fryser...men det er nok feberen som gjør si tt inntog igen:(

Håper på en bedre dag imorgen:)

Skrevet

God kveld jenter :-)

Åhhhh ble i skikkelig høststemning jeg nå "bare meg".... hørtes såååå koselig ut & det hørtes hærlig ut å bo på landet i dag, hehe :-) Hvor på landet er dette?.... Har dere gård oxå???..... Vi bor på et stort felt vi, kjekt for barna, men noen ganger så høres det deilig ut å bo i landlige omgivelser :-)

Og nuttami; stakkars deg, det der hørtes helt pyton ut, leste innlegget ditt tidligere i dag, men fikk ikke tid å svare.... Syke barn er ikke noe kjekt og når en på toppen av alt ikke er i form selv heller så er det helt forferdelig.... glemmer aldri når vi hadde spysyken alle 4, herregud kaos uten like... så forstår godt at huset er vendt på hodet & takk å lov at du får hjelp fra de nærmeste :-) det trenger du jaggu :-)

Og "bare meg" ja nå blir det spennende fremover, tenk 37 fullgåtte uker, kan jo for så vidt skje når som helst :-) Misunner deg veldig for akkurat i dag har jeg vært veldig sånn i "kunne ønske han kom i dag" humør, hehe..... begynner å bli temmelig lei, selv om jeg ikke har de verste plagene.... "bank i bordet"...!!!!

Sååååå fine navn du har på jentene dine nuttami :-) Mine heter Charlotte & Celine :-) Var veldig opptatt av å føre "C"`en videre til barn nr. 3, men har litt problemer der, hehe...... så det vi har kommet frem til nå er Joachim (noe vår eldste datter bestemte seg for i begynnelsen av graviditeten og noe vi mer og mer har likt selv også) :-) MEN får vente å se til gutten er kommet til verden, så får vi avkrefte eller bekrefte at det faktisk er en "Joachim", hihi :-D.... OG Colin synes jeg var kjempe fint forresten, passet som du sa til jentene dine :-)

Hva med deg "bare meg"??? Har dere funnet navn??? :-) Alltid kjekt å høre hva andre har bestemt seg for/ evt. vurderer :-)

Nå skal jeg spise kvelds så nå får jeg avslutte her.... er så heldig at min mann har disket opp med nystekte baguetter med salatblad, ost, skinke, paprika, agurk, rødbeter og agurk oppi :-D NAM!!!!!!!! Han er bare superflink med å varte meg opp altså, det skal han få honnør for :-D

Ønsker dere en kjempe fin kveld & god bedring til deg nuttami :-) Føler virkelig med deg og håper at dere får en lettere dag i morgen, heldigvis så går omgangssyken fort over.....

KLEM til dere begge!!!!!

Skrevet

Heisann jenter!

Ja, da har jeg vært hos jordmor. Ikke så mye spennende nytt ut av det, men hun sa at det ligger an til en grei fødsel fordi hodet ligger langt ned i bekkenet. Synes i grunn det er greit at hun ikke mente noe mer, så slipper man å evt. få noen falske forhåpninger. Fikk ny time om 2 uker, og hun sa når jeg gikk "ja, hvis du går i fødsel får du ha lykke til", rar tanke, at det KAN jo ha skjedd da! (c: Sliter veldig med å innse det jeg da!

Til nå i dag har jeg kjørt i barnehagen, vært hos jordmor, vært på litt mer babyklær-shopping og på kafè med en gravid venninde, veldig koselig, men nå er jeg helt utslitt...skal ikke så mye til.

Håper det går bedre med deg og barna Nutta mi! Og bare vent lucky, plutselig er du 37 fullgåtte du også! (c: Ja, det er koselig å bo på gård. Fordeler og ulemper med det også, som alt annet. Vi ser nesten ikke til nærmeste nabo vi. (c: Lang historie om hvordan vi havna her, men jeg hadde ikke sett for meg at jeg noen gang skulle bo på gård, men gården tilhører min slekt og er en perle, så er litt spesielt. Vi har ikke dyr og driver ikke som bønder selv. Men, har nok å ta vare på allikevel. Er bare 5 minutter med bil til sentrum, samtidig som det er helt på landet, og det synes jeg er genialt! (c:

Ja..hmm...navn ja. Tenker selvfølgelig på SÅ mange fine guttenavn da! Var så enkelt forrige gang. Da bare datt det et navn ned til oss som begge to syntes var verdens fineste jentenavn, som ikke var så vanlig, men allikevel folk har kjennskap til, og i tillegg har forbindelse til noe vi liker. Jenta vår heter Annika. (Elsker Astrid Lindgren!) Synes det navnet står litt for seg selv, og vanskelig å finne noe som passer, for jeg synes det skal få stå litt for seg selv på en måte.

Dessuten synes jeg mange av de navna vi liker på en måte er "tatt". Hvis de er litt spesielle synes jeg det er litt dumt man vet om andre som har babyer eller små barn som heter det nå. Synes Olivia f.eks. er veldig fint navn! Lillesøstern til en i barnehagen til Annika heter det, og da blir det rart om vi og skulle kalle det. Nicoline liker vi, men det er også "tatt". Har tenkt til å holde det hemmelig for de rundt oss, sånn at vi ikke lar oss påvirke av deres meninger, men står for valget vårt. Alle navn blir man jo vant til.

Men, ok, jeg skal si det her inne. Det er ikke helt bestemt, men vi tror kanskje at det blir en liten Emmeline! (c: Hvis det passer til jenta da! Synes Annika og Emmeline klinger godt sammen. Hva tenker dere om dette navnet? Synes det er spesielt uten at det er "rart" vi da. Det må enten bli det, ellers så blir det noe helt tradisjonelt. Annika vil at jenta skal hete Ingrid, det er et vakkert navn, men jeg synes det er litt for vanlig. Veldig nusselig da når storesøster forteller alle at jenta skal hente Ingrid...vanskelig å ikke la seg sjarmere! (c:

Det ble mye om navn! Synes foressten Joachim hørtes ut som en fin vri på videreføring av c`en!

Gleder meg til å høre fra dere igjen!

Klemmer!

Skrevet

Hei og hå (",)

Ja nå er det helg jenter, hærlig!!!!! Noen kjekke planer for kvelden/ helga??... Vi skal i alle fall bare slappe av denne helgen, ingen planer, deilig!!!! Føler det har vært mye i det siste og det skal ikke mye til før jeg blir sliten heller så nå gleder jeg meg bare til å kose meg med familien :-)

Så kjekt å høre fra jordmor at det ligger ann til en grei fødsel da "bare meg" :-) Hadde vært i lykkerus jeg da altså, så godt og betryggende å høre at bebisen din ligger klar og godt til rette :-) Gleder meg masse til mandag, da skal jeg til legen igjen & jeg er spent på hvordan lillegutt ligger, regner med at han ligger med hodet sitt ned, men allikevel blir det spennende å høre :-)

Hva med deg nuttami? Hvordan går det med deg og jentene dine?... Håper formen er bedre og at energien & kreftene er på vei tilbake!!!!

Annika er et veldig fint jentenavn synes jeg (jentene mine er veldig begeistra for astrid lindgren, helst pippi).... Var i astrid lindgrens verden ifjor sommer og det var stor stas :-) var også i lønneberget å så hvor innspillingen av emil-filmene ble gjort og det var bare utrolig gøy (også for meg og min mann, hehe) :-) Emmeline er litt ukjent for meg, har ikke hørt det før tror jeg, så det er nok et navn som en må venne seg til, men fint var det :-) Er enig med dattera di jeg da, Ingrid er kjempe fint :-) :-) :-)

Nå får jeg visst besøk her, hører det slår i dørene :-) Lurer på hvem det er på denne tiden av dagen..... hmmmm, jaja, da får vi prates jenter :-) Ønsker dere begge to en strålende helg :-)

KLEM

Skrevet

Ja, nå var det helg ja! (c: Mannen har reist til Budapest, så her går det vel mest på å klare seg igjennom helga best mulig, men har bestemt meg for at jeg er nede på sånn et minimum av krav om hvordan ting må gjøres. Men, både i dag og i morgen stiller familie og venner opp, så jeg nesten blir litt rørt her! (c:

Nå er jeg benka foran tv og pc og skal finne fram glasscola og litt sjokkis. Har funnet et ganske godt mønster når jeg går her alene, ikke så lett å følge det med barn hjemme da.(c: Pusle litt, så sette seg å hvile en god stund, så pusle litt, og så sette seg å hvile en stund igjen...så får da gjort litt etter litt.

Ja, var godt å høre at jordmor mener det ligger godt an med tanke på fødselen! Håper hun venter i hvert fall et par uker til, og det gjør hun sikkert. Har begynt å tenke litt på fødebag og sånn. Men, nå i helga skal det i hvert fall ikke skje noe, nei!!! (c:

Har ikke vært i Astrid Lindgrens verden, dit må vi jo virkelig en gang! Ekstra stas for Annika sikkert. Er vanskelig med navn denne gangen synes jeg. Men, vi traff ei voksen jente som heter Emmeline, og falt for det med en gang vi hørte det, så det er ikke noe vi har funnet på altså. Kanskje noen som vil reagere litt på det, men man venner seg jo til alt uansett. Derfor vi ikke vil fortelle det på forhånd til de rundt oss, sånn at vi vet at vi har fulgt vår egen mening. (c:

Håper det går bra med dere! Ha en fin fredagskveld!

Klem!

Skrevet

Er det mulig? Blir litt fortumla her.

Vannet splashet i gulvet her i stad, kan ikke helt tro på det selv, men det kan liksom ikke ha vært noe annet. Ikke så veldig mye, for hodet er jo festa, men det rant. Men, nå har mamma hjulpet meg med å pakke bagen, så har vel fått med det viktigste.

Har fått beskjed om å gå oppe, og hvis det ikke skjer noe så skal jeg inn til kontroll kl. 17. Ikke noe rier ,bare litt murringer og magen er litt hard.

Har ikke fått snakka med mannen min ennå, lurer på hva han sier. Han skal komme hjem i morgen ettermiddag. Huff, kjedelig hvis han ikke rekker det, men skal alltids klare det, har mamma her!

Jaja, nå skal jeg spise litt. Må prøve å forstå det her. Vil liksom ikke at det skal skje, men setter det i gang, så er det jo fint om det skjer kjapt!

Må nesten bare le (eller kanskje grine?) av hele situasjonen...den bagen ble ikke akkurat ryddig, men hadde i hvert fall skrevet ned hva jeg ville ha med!

3 uker til termin i dag!

Skrevet

Hehe, leste nettopp innlegget ditt og har svart deg der også :-) Men måtte inn her å svare i tillegg :-)

Ja forstår veldig godt at du er fortumla nå altså, også akkurat denne helgen, da det egentlig ikke skulle skje noe verdens ting.... men det er typisk, er jo bare nok et bevis på at i svangerskapet er det ikke mulig å kontrollere noe som helst :-)

MEN dette kommer til å gå så bra så.... det er jeg helt sikker på.... lille jenta deres er rett & slett klar for å komme ut til dere :-) og som skrevet tidligere håper jeg virkelig mannen din kommer hjem itide :-) Uansett så er han der nokså kjapt uansett :-)

Masse lykke til "bare meg" & husk å hold oss oppdatert. Sannsynligvis så er du på sykehuset nå til sjekk..... Er så spent jeg nå, hehe.... kommer nok til å ta turen innom BIM mange ganger i løpet av helga, hehe :-)

KLEM

Skrevet

helt normalt i følge moren min (som er jordmor). Livmoren strekker seg gjennom hele svangerskapet

Skrevet

Så, nå fikk jeg og litt tid til å sitte på dataen, denne helgen har gått fort...jaja, en dag igjen da men.

Har skrevet på innlegget ditt jeg og "bare meg", så deilig å slippe å gå over termin:) Fikk en liten forsmak på vannavgang jeg og idag, men det viste seg til slutt at jeg hele tiden har hatt en ekstra fosterhinne og det var den som sprakk, så resten er inntakt.

Så mange fine navn på ungene deres da. Her i huset er også Astrid Lindgren på topp, med Emil og pippi som favoritter. Mine unger er nå halvsvenske og da, så tror pappan synes det er bra de får med seg litt ekstra svenskundervisning:)

Emmeline var jo supersøtt...og spesielt, liker spesielle navn. Ellers så får du ta Olivia som datteren min:) Har ikke angret på det hvertfall:)

Imorgen har jeg "sovemorgen" og kan sove så lenge jeg vil, det skal bli godt, kjenner det tar på med halsbetennelse og diverese selv om jeg er myye bedre nå:)

Men, er uansett trøtt, så nå er det nattinatt, dette har vært en laaaang dag.

Gleder meg til å høre fra dere begge igjen:::*********

Skrevet

Hei igjen jenter!

Lurer på hvordan det står til med dere! Regner med jeg hadde fått høre det hvis det skjedde noe helt spesielt. Hvor langt er dere nå egentlig, dere er vel begge så langt at det er forholdsvis trygt nå?Har levd litt i en boble nå, men i dag er alt litt mer normalt igjen, hvis det hele tatt kan bli normalt igjen nå før fødselen setter i gang.

Oi Nutta Mi! Trodde du vannet gikk, og så fikk du konstatert at du hadde en ekstra fosterhinne? Hvordan opplevde du det da? Kanskje det var det som skjedde med meg og? De forsto jo faktisk ikke helt hva som skjedde, ble rett og slett ikke helt enige.

Mannen min ble hjemme i går, måtte liksom samle oss litt, og jammen fikk han fart på seg med å ordne. Så nå er vi litt mer klare, hvis babyen skulle komme nå.

I natt har jeg hatt en del vondt, og nå er mensenmurringene og stikkingene der igjen. Litt slitsomt å gå sånn synes jeg, føler jeg har døgnvakt, må jo vite at babyen har det bra inni der! Men, ettersom jeg hadde moden livmorhals og 1-2 cm. åpning, så tenker at alt jeg har vondt er positivt for fødselen, at det faktisk har noen effekt! Føler at jeg kan påvirke livmoraktiviteten masse med det jeg gjør, litt sprøtt.

Har tenkt litt på at disse tingene vi opplever er jo et godt bevis på at faktisk disse tingene vi har kjent har noe å si, og at vi faktisk kjenner kroppene våre bedre enn vi tror. Vi kan faktisk stole en del på våre egne antagelser. Var jo litt det som var poenget med tråden, et lite "prosjekt"! (c:

Håper dere får en strålende tirsdag, og at jeg snart hører fra dere!

Klemmmmmmmmmer til dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...