*tornerose* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Er det normalt eller? Har ikke hatt dette før eller i mine andre svangerskap....
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jordmor sa til meg at jeg kunne forvente menssmerter når hodet hadde festet seg. Jeg vet derimot ikke hva som er normalt for deg, siden du også har erfaring fra tidligere svangerskap, og ikke har hatt det da. Svangerskap kan være veldig forskjellig, men du kan jo likevel spørre jordmor/lege.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hei, jeg er i uke 30 og har masse mensen smerter samtidig med sterke kynnere...dette er min 3 og har hørt at dette er mer vanlig for flergangsfødende...har ikke hatt det med mine to første...Trenger visst iikke å ha noe å si på når man føder, mange som går lenge sånn og gjerne med åpning i tillegg. Uansett synes jeg det er litt ekkelt for det, for minner meg om sånn det var rett før jeg fødte de andre gangene...så det er kanskje sånn at tredje er en luring. han er ikke festet foresten.
*tornerose* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Godt å høre at andre har det samme :-) Ja nuttami, tror oxå 3. mann kan være en skikkelig luring :-) Gutten min er heller ikke festet enda, men har lagt seg til rette med hodet ned, foreløpig i alle fall :-)
Bare meg... Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Ja, synes det er godt å høre jeg og. Er 35 uker og har hatt sånn et par uker nå. Synes smertene er veldig like de jeg hadde etter at slimproppen gikk, og da fødte jeg ca. en uke etter. Sånne murringer på en måte. I tillegg har jeg kynnere med nedpress som så vidt jeg kan huske minner om begynnelsen på fødselen sist, disse kommer gjerne om natta. Fikk beskjed om at hodet er godt festet i går, så legen mente det var en sammenheng. Litt irriterende når man går rundt med en følelse om at det kan starte når som helst, og det ennå kan være 7 uker igjen....
Bare meg... Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Hadde i grunn vært litt artig om vi flergangsfødende kunne følge hverandre litt for å se om disse modningstingene faktisk har noe å si, eller om det bare er til for å irritere oss og at vi allikevel må gå over termin. Blir veldig nysjerrig på det jeg da! (c:
*tornerose* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Hei "bare meg" :-) Ja det hadde vært kjempe artig å følge hverandre & holde hverandre oppdaterte. Jeg har som sagt hatt disse mensensmertene noen dager og myyyyye kynnere og litt følelse av nedpress....... men er jo ikke kommet lenger enn til uke 33 så får nå håpe han holder seg inne i alle fall et par uker til :-) (selv om jeg begynner å bli temmelig smålei til tider) hehe..... Spennende at det startet slik på deg ved sist fødsel, tenk hvis det er ting på gang allerede?!!!! Hmmmmmm....... Har dere forresten begynt på bringebærbladkapsler??? Jeg begynte i går jeg, har litt troa på de jeg :-)
Bare meg... Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Hei "lucky"! Så koselig! Ja, uke 33 er tidlig, så får jo håpe at det ikke skjer noe helt enda, det beste er jo å få de helt ferdig, selvom det sikkert ville går bra! Men, du hadde flere svangerskap bak deg? Da er det jo ganske vanlig at de kommer litt før vil jeg tro. Mamma holdt på komme i prematur fødsel i sitt 3. svangerskap, men de klarte å stoppe det, så det ikke ble så lenge før. Ja, tenker litt sånn "tenk om" innimellom, irriterende vanskelig å planlegge da gitt. (c: Ganske plagsomt med disse vonde kynnerne ja, men jeg føler meg langt fra fødeklar!! Har enda mye jeg skal ordne! Går ikke akkurat fort framover om dagen... Min forrige fødsel startet etter at vi hadde sex, og den ble ganske lang. Hadde ikke gode rier før siste timen, og holdt på i over et døgn. Så denne gangen har jeg tenkt at naturen skal få gå sin helt normale gang uten å hjelpe i gang på noen måte. (så får vi se om jeg tenker sånn når jeg er over termin også...(c: ) Bare føler at det muligens er det beste, og at jeg kunne fått en lettere fødsel hvis vi ikke tukla med det....er jo umulig å si om det er noe i det.
*tornerose* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2008 Hallais :-) Ja jeg er 3. gangs gravid, har 2 flotte jenter fra før på 2 og 5 år og venter nå en lite guttepjokk. Veldig stas :-) Hva med deg?.... Ja det hadde vært utrolig hærlig å fått litt før termin denne gang, kan ikke påstå noe annet, hehe.... gikk 8 dager over termin med jente nr. 2 og det var rett og slett pyton :-( dagene gikk i sirup og en blir jo sååååå lei av alle spørsmål og telefoner om ting er på gang osv..... Min fødsel og startet etter sex forrige gang *knis*.... men jeg var bare glad til da... for som sagt veeeeeldig lei... fødselen gikk kjempe fint, over på 5 timer :-).... så det blir spennende å se hvordan 3. fødsel blir og om alt går like fint :-) Ja du har nok rett i at det beste er å la naturen gå sin gang, det mest gunstige for en fødsel er jo at en er godt moden når riene kommer for alvor.... da er det bra vi har disse kynnerne (selv om de er plagsomme til tider), men de er jo med på å forberede og klargjøre for det store som skal skje med kroppen :-) Når har du termin forresten? Og hvor i landet er du fra? Jeg kommer fra vestlandet (Karmøy, nærme Haugesund). Er 28 år og venter som sagt nr. 3. Har termin 23 okt :-) GLEEEEEEDER MEG SÅNNNNN :-D Klem fra
Bare meg... Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Håper det går bra med deg lucky, og dere andre og. Merket noen forandring? Ting er omtrent ved det samme her synes jeg. Har mye vondter. Har ganske liten mage egentlig, bærer mye inni meg tror jeg, ligger helt nederst på det mørkegrønne på kurven. Tenker at det kanskje er litt derfor jeg har en del vondt. Kjenner det godt når hun spenner i fra! Hørtes deilig ut med en fødsel på 5 timer! Hadde masse kynnere i forrige svangerskap også, men de var litt annerledes, ikke med nedpresset. Men, det hjalp jo ikke fødselen akkurat, men det kan jo ha vært flere ting som virka inn. Hun var stjernekikker, (kom med nesa oppover), så det var kanskje ikke så greit å finne veie ut. (c: Men, når hun først skulle presses ut var det gjort på 5 min., så sånn sett så har jeg stor tro på at det skal gå greit denne gangen, hvis bare denne jenta kan finne den enkleste veien da. (c: Jeg har termin 4. oktober, skal føde på Fredrikstad sykehus, var på omvisning her om dagen, ser veldig koselig ut! Gleder meg til å bli normale meg igjen og til å få ei jente til! Men, holder gjerne ut noen uker til! (c:
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Litt spennende å høre fra flere flergangsfødene, har ikke termin før tidlig november jeg så ennå litt å vente. Min fødsel nr 2 tok også bare 5 timer når den først satt i gang, men slet et par døgn med bare tullerier som bare var slitsomme og ikke gjorde noe nytte først, så føltes lenge for det. Har dere masse stikkinger og, føles innimellom som han ligger og graver med en skje eller no inni magen og nedover og det gjør virkelig vondt. Han ligger i sete ennå så festet er han ikke. I helgen hadde jeg regelmessige kynnere i 5-6timer, dvs rier egentlig da siden de var såpass regelmessige så jeg ringte nesten føden. Men så gav det seg så ringte jordmor til morgenen idag i stedet. Så imorgen skal jeg på kontroll for å sjekke at det ikke satt igang noe der nede. Uke 31 er litt vel tidlig synes jeg. Håper virkelig alt er bra. Ser virkelig ut som denne 3 skal bli en luring og blir slitsomt om dette tullet skal vare helt til termin. Men akkurat nå så heller det en at han kommer nå. Jeg har også to jenter fra før og venter nå en gutt:) Eldste blir 4 i november og yngste ble akkurat 2. Jeg er 26 og kommer fra Vestfold.
*tornerose* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2008 Hei igjen :-) Kjempe koselig :-) Ingen forandring her hos meg, "mensensmertene" har faktisk gitt seg, men denne nedgravingen kjenner jeg på enda. Føler han er på vei ut til tider, hehe.... men er vel normalt som alt annet dette også :-) Å hvordan går det med deg nuttami???? Hvordan gikk det på kontroll i dag??? Ja uke 31 er vel tidelig med fødsel så vi får håpe han klorer seg fast i alle fall enda noen uker :-) SÅ du venter en gutt du også denne gang... :-) Så gøy da :-) vi gleder oss veldig til å få en liten guttetass i hus :-) Ellers har dere det bra jenter??? :-) For øyeblikket gjør jeg meg klar til jentekveld. Har nettopp tatt meg et laaaangt og hærrrrrlig bad... skal snart sminke meg & kle meg opp litt for å føle meg fresh og klar til litt sladder med jentene. Lurer på hva som står på menyen i kveld, hehe, matmomsen som jeg har blitt, tenker mye på mat for tiden, hihi :-D God kveld ønsker jeg dere :-) Klem fra
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Hei hei, så deilig med jentekveld... her er sambo på jobbtur i Tyskland, dro igår og kommer hjem imorgen, så jeg ser heller frem til en rolig kveld helt alene bare jentene er i seng;) Godt det er Greys idag. Kontrollen gikk, tja, vet ikke om det gikk bra eller dårlig. Det er definitivt modning på gang så nå må jeg virkelig ta det med ro. Ingen åpning takk og lov. Må komme inn med en gang jeg får noe liknende over lengre tid igjen også skal jeg begynne å gå på kontroll en gang i uka. Slitsomt, men bedre enn at noe skjer for tidlig. Etter somjeg har lest her inne kan man jo gå med åpning ganske lenge uten å føde, særlig når man er flergangs. Men virket jo som hun tok dette ganske alvorlig og hun sa at bare vi kommer over uke 34 så kan han bare komme, men helst ikke før. Matmoms ja, den kan jeg signere, etter at jeg fikk tilbake apetitten i uke 24 eller no så klarer jeg knapt tenke på annet enn mat. Kg begynner å røyne på nå, men det får heller være;) Etter å knapt ha spist på 6mnd har man jo litt å ta igjen, hehe. Gleder oss masse til en liten gutt her og, litt rart på en måte, men skal bli helt fantastisk med vår etterlengtede nr 3:) kos deg masse ikveld da;)
*tornerose* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2008 Hallais :-) Ojojojoj modning på gang?!!! guri, ja da må du virkelig ta det med ro fremover. Kan trøste deg med at ei venninne av meg gikk med modning/ åpning veeeeeldig leeeenge (lurer på om det var fra uke 31).. hun gikk 5 dager over tiden... ikke det at de dagene over termin er noe særlig trøst for deg sikkert, hehe, men at en FAKTISK kan gå til termin selv om en er godt moden eller har åpning :-) MEN som du sier hvis du kommer til uke 34 er det ingenting de gjør for å stoppe fødselen og du kan senke skuldrene litt i allefall... tror nok dette kommer til å gå helt fint jeg :-) Har ei annen venninne som fødte i uke 25 for kun noen mnd. tilbake og det gikk fint med både henne og barnet. Nå var de tross alt heldige, men det er jo betryggende å vite når du er kommet til uke 31.... :-) Ellers så storkoste jeg meg i klubbkveld med venninner i går. Maten var kjeeeeempe god og koste oss med masse DIG og snacks etterpå... så du er blitt matvrak du også, hihi.... kjenner meg igjen i det du skriver, de første mnd. fristet det ikke i det hele tatt med "fyfy" mat og jeg rørte verken sjokolade eller potetgull.... jeg var så vanvittig kvalm at ingenting fristet.... så da unner jeg meg litt ekstra nå da, hehe :-) Ønsker deg en fin fin dag nuttami :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Blir så glad hver gang jeg hører noen som har gått til termin selv med tidlig modning. Skrev et innlegg om det her igår og da var det ei som til og med hadde opplevd at modningen gikk "tilbake", så når det var rundt termin så var hun ikke moden mer. Prøver å ikke tenke på at jeg nå kommer til å føde før, for det er en innstilling som kan føre til laaaaange ventetid om det ikke skjer og er ikke noe særlig. Vet jo at det også går mest sannsynlig helt fint om det blir tidlig fødsel, men har litt den innstillingen at det skjer jo ikke meg, jeg skal ikke føde prematurt. Så får la dagene gå, så skjer det når det skjer. Koselig å høre fra deg og at du hadde hatt en bra jentekveld, de må man ta vare på, beste som finnes;)
Bare meg... Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Hei igjen! Huffameg, modning i uke 31, det er tidlig ja! Slapp av og ta vare på deg selv så godt du bare kan!!! Bra at du fikk sjekka det da, og blir tatt på alvor. Er stadig litt redd for leger som har dårlig tid og bare blåser ting bort med "det er vanlig"...har vært innom tanken på at kanskje jeg burde vært sjekka, men hverken lege eller jordmor har nevnt det selvom jeg har hatt mye sånn forskjellig og har hinta litt om at jeg synes det kunne vært greit å sjekka for sikkerhets skyld. Men, har hatt urinveisinfeksjon da, så det kan jo være derfor også. Og hodet har jo festa seg. Synes menssmertene har gitt seg litt tror jeg, nå er det mer disse kynnerne med nedpress og følelsen av at ungen skal dytte seg ut når som helst. Jeg er jo faktisk snart 36 fullgåtte uker, helt sprøtt å tenke på. Da er det jo faktisk ikke så lenge til uansett! Og jeg har ikke ting klart ennå, så nå begynner jeg nesten å bli litt stressa. Hørtes deilig ut med venninnekveld! Jeg prøver å komme meg litt ut, men jeg har ikke så mye krefter nå. Har lyst til så mye, men når alt er slitsomt og vondt så er det ikke så greit. Jeg får igjen for det etterpå hvis jeg er for tøff. Dette er jo virkelig spennende å følge med på folkens! Lykke til videre!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Ja, nå har du jo forsåvidt kommet så langt at det ikke gjør så mye om du er moden, det må være betryggende. Så deilig at hodet er festet da, det tror jeg jeg bare kan drømme om denne gang. Han ligger på tvers og i sete, har ennå tilgode å kjenne spark oppover:)Men sånn sett er det jo etter all formodning god nok tid for han å snu. Misunner deg som er så langt, er helt rett at det er bare å slappe av. Er jo bare deg som får lide uansett. Jeg begynner å stresse litt med ting jeg og nå. Har jo to fra før, men det er to jenter, så trenger det meste nytt uansett...Håper det snart kommer mer høstklær i butikkene, har lyst til å shoppe babyklær. Men nå skal jeg jo ligge mest i ro, så vet ikke hvordan dette blir. Blir kanksje en veldig rosa gutt i starten, haha:)
*tornerose* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2008 Åhhh ja du er heldig som er kommet til uke 36 "bare meg" :-) Nærmer seg med stormskritt :-) Blir spennende fremover. Du må holde oss oppdatert :-) Å nuttami jeg er helt enig med deg at det er best å se for seg at en går til termin. Jeg fikk beskjed fra både jordmor og lege sist gang at jeg høyst sannsynlig kom til å føde før termin da jeg var ekstremt plaget med kynnere og var tidelig moden. Så jeg gikk å ventet flere uker før termin vetu.... venta og venta..... jeg føda 8 dager etter termin, holdt på å tørne..... så det er UMULIG å si på forhånd!!!!!! Bebisen kommer når den kommer & denne gang har jeg forberedt meg på overtid..... så får jeg meg heller en gledelig overraskelse hvis jeg føder litt før :-) Hva gjør dere på i kveld da jenter?.... Jeg er så sinn sykt trøtt i dag jeg at det blir tidelig kveld på meg.... ser vel litt på tv og strikker litt (babyteppe til lillegutt) før jeg tar kvelden.... :-) Mannen min er helt skutt idag han også så hvis vi legger oss tidelig er jeg kanskje litt heldig å får litt massasje oxå *håpe, håpe* :-D
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Ble en liten kafetur med ei venninne for meg. Satt helt nede ved brygga, ute, med varmelamper og koste oss med kakao og te:) mm:) Idag har jeg kost meg med å gå gjennom alt babytøy og sortert ut det som jeg kan bruke til en liten gutt:) Det var faktisk mer enn jeg trodde av det aller minste tøyet. Er jo koselig å få brukt noe igjen. I tillegg har jeg bestilt litt ulltøy og div. på nett i blått og offwhite:) Det skal bli deilig å ha utover vinteren:) idag skal sambo lage middag, så er det bare slappe av resten av kvelden...ser ut som været her blir bedre og...oj som det har tordnet og lynt + masse regn...Antar det blir et par poser med søleklær og regntøy som må tørkes med hjem fra bhg idag, puh:)
*tornerose* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. september 2008 Åhhhh så koselig å gå gjennom babyklærne :-) Det gleder jeg meg til, er nok mer enn jeg tror i nøytrale farger her også da jeg ikke visste kjønnet på mine 2 jenter da jeg ventet dem.... så da ble det jo en del nøytral shoppings :-) Skal snart pakke ut & begynne å vaske og legge sammen i stellekommoden :-) Så hærlig å ha en sambo som lager middag da, det skal jeg jaggu minne mannen min på i helgen, hehe :-) Idag jobbet han overtid så da ble det wok ìngs på mg og jentene :-) Ellers så er det skikkelig drittvær her også for øyeblikket, men er jo hærlig innevær :-) Har dessuten hatt enormt med kynnere nå i dag og i går kveld som faktisk har vært regelmessige et par timer, men heldigvis roet seg ned igjen etter hvert.... da jeg var hos mamma tidligere fikk jeg sånne skikkelige innkjøringer nedentil, som om han kavet seg langt ned i underlivet på en måte..... merkelig.... men føler meg fin nå da... så er ikke bekymret på den måten, men tankene begynner jo å svirre.... men er vel normalt som alt annet i svangerskapet.....*håper jeg* :-)
Bare meg... Skrevet 4. september 2008 #21 Skrevet 4. september 2008 Det begynner å gå opp for meg at det ikke er så lenge igjen nå, samtidig som det er kjempelenge...4 uker og 2 dager til termin. Synes det er håpløst vanskelig å planlegge når ikke man vet.Jeg trenger ofte litt press på meg for å ordne ting, og når jeg ikke en gang vet når ting skal skje er det ikke så greit. Hehe...litt sånne rare tanker. Så nå har jeg for alvor satt i gang med de prosjektene jeg har. Driver å ordner med bilder og sånn, derfor jeg ikke har vært her så mye. Har ikke begynt med babytøyet ennå, men mannen min har fri i morgen, så da tenker jeg at han skal få hjelpe til med å bære fram litt esker og forskjellig. Hvis ungen skulle komme før det er i orden, så får han i verste fall ordne det han, men det klarer han, har så flink og god mann!! (c: Var han som var hjemme forrige gangen i mens jeg var nesten rett ut igjen i jobb og studier, så er SÅ spent på hvordan det skal bli å være hjemme denne gangen! Skjønner ikke hvorfor, men i kveld har jeg så mye stikking, nedpress, og vondt i korsryggen og stram mage. Driver å innbiller meg at det kan være fordi jeg er oppblåst og forstoppa så driver å spiser yoghurt, linfrø og fiber i håp om at det skal hjelpe. Blir litt betenkt når det er sånn, men andre dager tenker jeg at jeg sikkert må gå over termin. Skal ikke til jordmor før på neste torsdag, synes det er litt lenge til. Skulle gjerne visst hvor langt ned jenta ligger, kjennes jo ut som hun skal dytte seg ut noen ganger. Oi! Dette ble litt langt! Må visst heller skriver litt oftere, men ordner med overføringer av bilder på dataen, og da fungerer det dårlig med nettet, sikkert fordi jeg har så dårlig linje fra telenor. Høres ut som det er litt mere alvorlig modninger hos dere enn hos meg sikkert! Men, dere er jo også tredjegangsfødende, så sannsynligheten er jo større også for tidligere fødsel. Tenker noen ganger at jeg bare må slutte å tenke så mye på det, men er ikke så lett når det kjennes som verst. Ps! Dagens kos for min del var tur på restaurant med mannen min og datteren vår på 3,5 år. Synes hun er så stor, fornuftig og flink om dagen, og kjempespent også på hvordan det blir framover!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. september 2008 #22 Skrevet 5. september 2008 Ny dag idag...tenkte meg en liiten tur på babyklær shopping idag, håpe de har fått inn noe mer på hm nå. Fra imorgen skal jeg på tur med jobben, har bestemt meg for å være med selv om jeg er litt redd for at det skal bli mye. Men er lagt opp til en rolig tur, så kan i prinsippet slappe av vel så mye som jeg kan hjemme med turbojenter rundt meg. Har nå vært sykemeldt siden uke 6 og jeg savner jobben så utrolig mye at jeg nesten får tårer i øynene når jeg tenker på det. Skal bli deilig å komme seg litt ut, trenger det. Mi eldste er jo også 3,5, eller blir jo 4 rett før termin. Har kjøpt endel nye bøker bl.a. en bok om hvordan babyer blir til og en bok om å bli søsken. Hun har jo allerede en lillesøster, men var jo bare 1,5år når hun kom til verden(for henne har jo lillesøster alltid vært her;, så er noe nytt for henne med baby i hus;) Hun gleder seg til å hjelpe å skifte bleier og kose med lillebror. Som du skriver Bare meg, så stor, fornuftig og flink. Håper bare fødselen ikke kommer midt oppi bursdagen hennes. Igår bakte jeg faktisk verdens beste eplekake for hadde så masse epler...blir nok en bit av den utover dagen ja, mmm, hihi:)
Bare meg... Skrevet 5. september 2008 #23 Skrevet 5. september 2008 Hei jenter, har dere en fin fredags- kveld? Jeg føler jeg passer best til å ta livet med ro her hjemme for tiden. Sliten i dag, hadde vonde kynnere i hele natt, var omtrent hvert tiende minutt, og jeg våkna flere ganger etter jeg hadde sovna også, for det var så vondt. Spurte mamma om hun også hadde hatt sånn så tidlig i sitt 2. svangerskap og det hadde hun visst, og hun fødte over termin. Så da er det vel bare sånn da... Ble så nysgjerrig i går, så måtte bare kjenne "der inne"...og jeg ble litt overraska når jeg kjente noe hardt inni skjeden, er det virkelig hodet? Kjente ikke på selve hodet, men kan ikke ha vært langt inn dit. Leste litt om det her etterpå, og det er visst vanlig. Ikke rart at det kjennes litt rart ut kanskje, hvis hun ligger langt ned? Blir litt sprø av å ikke kunne leve litt mer normalt, blir liksom litt oppsatt på det her. I dag har mannen min funnet fram esker med klær, og jeg gleder meg til å komme i gang med å se på det i løpet av helga! (c: Angående storesøsken, hadde den boken av Astrid Lindgren "jeg vil også ha et søsken" da vi var små selv, og jeg synes den er SÅ fin. Har allerede lest den for den kommende storesøster flere ganger, hun blir veldig engasjert. Prøver å forberede best mulig, men blir sikkert noen utfordringer. Ha en fiiiin fredagskveld! (c:
*tornerose* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. september 2008 Heia :-) Er så koselig å gå inn å lese om det har kommet inn nytt innlegg fra dere jenter :-) Er liksom blitt en trekløver vi, hehe :-) Joda fredagskvelden har vært fin, men som deg "bare meg" så sliter jeg selv mye med kynnere for tiden og blir litt smålei til tider, sitter å grubler og spekulerer da vetu, hehe..... MEN det er jo som du sier, normalt å gå til termin og over også for den del selv om en har mye kynnere så vi får vel smøre oss med god tålmodighet :-) og holde hverandre med selskap fremover :-) Men kjente du virkelig hodet???? oj!!! har tenkt litt på å kjenne etter selv også, men tør liksom ikke helt.... men er jo ikke farlig da, men er bare litt redd for at jeg får litt panikk hvis jeg skulle kjenne hodet.... Så koselig at mannen din har funnet frem klærne da, lurer på om jeg også skal kose meg med det i løpet av helgen :-) er jo en del å gå gjennom :-) kanskje på tide å begynne :-) Den boken som du snakker om hørtes veldig koselig ut, har den kanskje på biblioteket???..... Ja det er ikke dumt å forberede en god stund på forhånd, jeg prøver å være flink å la dem prate med magen min og kjenne og synge :-) de gleeeeeeder seg veldig :-) spes. storesøster på 5 som denne gang virkelig kommer til å ta del i baby-perioden, forstår mye mer nå enn da hun var 2 1/2 bare.... :-) Nei nå får jeg ta kvelden, hører min mann rope på meg der oppe, han har lastet ned 2 nye episoder med prison break så her blir det kos på senga, tar med meg litt digg også :-) Er det helg, så er det helg :-D hihi..... Fin fredagskveld til "bare meg" og "nuttami" :-) KLEM
Bare meg... Skrevet 6. september 2008 #25 Skrevet 6. september 2008 Veldig koselig synes jeg og, å gå inn å se om noen av dere har skrevet. Litt utypisk meg, har ikke vært så aktiv her inne, men har lest mye. Men, er jo mye artigere når man deltar litt mer selv. (c: Jeg gikk igjennom babyklærne i går jeg, og det var over på 5 minutter. Det var virkelig ikke så mye! Vi fikk låne så mye fint sist, og jeg var student så følte ikke så veldig for å kjøpe noe selv. Så det vi har er stort sett det vi fikk. Var faktisk litt overraska over at det ikke var mer. Så prøvde meg på litt babyshopping i dag, men gikk ikke så veldig bra. Må komme meg på H & M, der finner jeg alltid klær, synd det ikke er det her i by`n. Men, var sånne kurver med ting til 5 kr på Lindex, var sånn gi bort dag eller noe på senteret. Fikk masse kjempefint, bl.a. baby ull- lue, og flotte ordentlige hjelmeluer til storesøster. Var helt vanvittig hvor mye fint det lå i den kurven! Er så mye salg innimellom, at jeg får litt sånn vanskelig for å kjøpe klær på fullpris, men ble bittelitt av det og, liker litt av den stilen som er nå. Vil virkelig anbefale den boka "jeg vil også ha et søsken"! Kan godt hende de har den på biblioteket, men det kan også være en fin investering. Har hatt mye glede av den boka i mange år. Fine fargerike tegninger og. Tenker på dere som virkelig skal ha nr. 3! Og dere er ikke eldre enn meg, jeg er 27. Er liksom så koselig å tenke på, synes det står respekt av det! (c: Virker også som dere har det bra og klarer å ta vare på dere selv i det hele, oppmuntrende og inspirerende! Innimellom nå er det litt vanskelig å se det positive i det som kommer, sikkert fordi kroppen gjør vondt og alt er så slitsomt. Tenker litt på barseltiden og alt med den som litt sånn strevete. I tillegg skal vi ta vare på storesøster. Men, jeg vet liksom allikevel at alt det der glemmer man når det lille vidunderet er der, men litt vanskelig å se det akkurat nå synes jeg. Lørdagsklem til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå