lille prikken Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hei Jeg satte inn mitt første befruktede egg for en uke siden(har 4 på frys etter 1.forsøk:).Jeg fikk beskjed om å ta test etter to uker, men i dag klarte jeg ikke å vente og måtte ta en test.Testen var neg, men kan det være for tidlig?? Jeg håper den viser noe annet når jeg egentlig skal ta testen om en uke.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei på deg Hehe... skjønner at du er utålmodig Men en uke etter innsetting er nok litt fortidlig ja. Hvilken rugedag er du på da? Må nok bare smøre seg med tålmodighet noen dager til
lille prikken Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Hei Jeg satte inn et egg tor 21.8, vil det si at jeg er på rugedag 6 eller 7?
Madam-mim Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Du er på rugedag 7 i dag, og det er fortidlig å teste.. Skjønner du er utålmodig, men vent hvertfall til over helga før du tester igjen. Vet det ikke er lett:) Noen produserer hcg tidlig, og noen sent. Derfor er det mest pålitelige svaret på en test på rugedag 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå