Gå til innhold

Noen fra Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

er fra Søgne. Venter nr 4. Har jente på 13 og gutt på 9 år. Vi mistet nr 3 i januar i år, og nå er jeg gravid. Masse følelser, og det har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen. Venter med å si det til familie og venner til det har gått noen uker til.

Anne

Skjønner godt at det er mange følelser i sving. Kan ikke si at jeg har det på samme måte - men jeg kan godt kjenne meg igjen i det å ikke helt tro på at det er noen der inne! Går snart inn i 12. uke og har ikke antydning til mage - bare kvalmen og trøttheten som river i kroppen.

Men var til ultralyd i går, og merker at det hjelper litt på "troa" å kikke på bildet. Selv om det er vanskelig å relatere seg til at det er noe som befinner seg i min kropp...

Det hjalp veldig å fortelle det til syv-åringen min også. Han gleder seg villt til å bli storebror og er veldig opptatt av å følge med.

Krysser fingrene for deg!

Annonse

Jeg bor i Søgne/Langenes venter 2mann, tross min unge alder:) er det noen her som vet noe om det finnes en samlegruppe for gravide, som BIM møtene på en måte..kjenner ikke så altformange her så sku likt å bli kjent med fler rundt samme alder og oppover...!!:D

Bor litt inn i landet, setesdal, og skal ha nr tre i slutten av mars, skal til UL i kr. sand på onsdag, blir spennende. Er ganske ny i området, kom fra Oslo i sommer. Fra før har vi en gutt på snart fire og en gutt som straks blir ett år, så vi lurer på å kjøpe søskenvogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...