Raspberry Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Satt inn to 3-delte egg. Ingen på frys denne gangen heller. Er så skuffa, tok ut 13 egg og dette er alt som kom ut av det. Har ingen særlige forhåpninger og det er kanskje like greit. Er ikke sikker på om ekteskapet mitt overlever dette her heller. SUKK!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei Raspberry:-) Gratulerer som ruger:-) Håper dette går veldig bra for deg, men vet hvordan du føler. Jeg skal forhåpentligvis sette inn egg i morra hvis de klarer seg og deler seg til da. Er veldig skeptisk til om dette går bra for oss og er allerede forberedt på ny runde før jul. Men vi kan være heldige:-)))) Synes du og mannen skal gjøre noe koselig sammen. Inviter han ut på date eller noe sånn. Middag og kino er jo koselig. Er tøff prosess for begge to dette. En takler jo hele greia på vidt forskjellige måter. Er viktig å være tålmodige med hverandre. Ikke glem å være kjærester oppi alt. Lykke til og kos deg som ruger:-)))
ikø29 Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Lykke til som ruger :-) Jeg håper dere kommer dere over kneiken..Det tar på alle og enhver dette her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå