Gå til innhold

er det så farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i 7 mnd snart. og det hender jeg tar noen trekker med hasj.(2-5) av en joint. sånn 1 gang i uka eller mindre.

min vennine som også er gravid,hun er 5 mnd hun er helt motstander og mener jeg her helt idiot,er jeg det??

vil ha fatka opplysninger og ikke moral preik

men hun igjen røyker under en 10 pk (princ mild) om dagen. og det synes jeg er verre.

jeg får ganske dårlig samvitighet men greier ikke å gi helt opp. røykte mye før.

vurderer å si det til jordmoren så jeg kan levere urinprøver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

jeg er tidligere hasjbruker, røyka 2gram om dagen, men slutta når jeg fikk vite at jeg var gravid. så nå tar jeg urinprøver på helsestasjonen.

syns så absolutt du skal gjøre det du også.

det er ikke noe bra å røyke sigg heller under graviditeten.

men syns ikke du skal bry deg m venninna di, tenk på deg selv og din egen helse. og ikke minst babyens. vil du at den skal vokse opp med en mamma som røyker hasj? derfor slutta jeg. jeg vil være en sunn og frisk mamma.

du er nok ikke idiot men det er jo jævlig dumt å gjøre det da. du lurer jo ikke bare deg selv, men også babyen.

så kjære deg, si fra til jordmora og få hjelp! det gjør ting så mye bedre. så letter samvittigheten også =)

si gjerne fra hvordan det går!

klem

• 6 måneder senere...
Skrevet

Ja det er ikke tvil om atdu er idiot!! Du burde skamme deg!

Skrevet

Hvorfor gidder du å si slik malin-76???

Jeg vil heller si at den som røyker nesten en tipakning sigg om dagen er idiot. Jeg har også slitt med dette.. har tatt et par bongtrekk hver andre uke ca frem til nå.. sist var for ca 14 dager siden, jeg er 24 uker på vei nå.. og sist jeg trekte ble jeg skikkelig dårlig, tror det var nikotinsjokk sammen med at jeg ble fjern. så da bestemte jeg meg for at da var det slutt! Så jeg får tro jeg klarer det nå, men kommer nok til å ta meg en joint når ungen har blitt født, klart ikke med en gang, men etter jeg er ferdig med ammingen og sånn..

Du er ikke alene i det du gjør, er så utrolig mange som sliter med det samme. Men for all del, slapp av! Du bør slutte for ungen sin del, for man har ikke noe konkret på hvordan hasj påvirker et foster. Lykke til!

• 9 måneder senere...
Skrevet

vis du "bare" gjør det rundt en dag i uken, så hvorfor ikke slutte?? tenk på andre enn deg selv!!!!!!!! idioti!!!

Skrevet

Å røyke marihuana mens man er gravid er uansvarlig. Du må slutte med det ASAP. Ikke noe mer å si om det. Hvis du sier at du gjør dette til helsemyndighetene så kan du få oppfølging underveis i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...