Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag hatt innledende samtale med legen på Nordica. Jeg går i tenkeboksen, og så tror jeg bare at jeg en dag våkner og bestemmer meg! Tanken har modnet ganske betraktelig den siste måneden, nesten så jeg gleder meg til å komme i gang. Samtidig melder tanken seg på hva mennesker rundt meg kommer til å si. Er veldig usikker på om jeg skal innlemme familie og venner i 'prosjektet', eller om jeg bare skal fortelle om det når jeg evt er gravid. Vet at det er et par stykker som vil prøve å overtale meg til ikke å gjøre det.

Hva har dere andre single gjort? Noen som har noen erfaringer de vil dele med meg?

Legen ville sende meg noen papirer, så skulle jeg ta noen blodprøver hos legen her, og så kunne jeg gå igang med el-test etter neste mens. Jeg har helt stabile sykluser på 26 dager hver måned, så tror det blir greit å finne den. Kan stort sett kjenne EL hver mnd.

Jeg har sommerfugler i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

I likhet med deg har jeg vært i tankeboksen en tid, men tanken har blitt mer til en virkelig plan nå. Har fortalt om "prosjektet" til moren min og alle nære venner. Ingen har prøvd å overtale meg til ikke å gjøre det, men det er jo ikke dagligdags, så de vet jo ikke alle helt hva de skal si:-)....Det er fint å ha fortalt moren min det for da er det noen å kunne snakke med om det., når som helst. Tror også det kan være godt å ikke føle seg helt alene om det, hvis man må prøve i lang tid. Den ikke så nære familie vet jeg ikke ennå om jeg skal fortelle så åpent til, siden det er mange av dem som er konservative og kristne. Frykter vel litt å bli et sort får og samtale emne i mange år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...