Gå til innhold

Tips til oppbevaringsboks til MME? (pulveret)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de posene er utrolig upraktiske! Blir så mye søl. Tips?

Skrevet

Det fant jeg også ut, så jeg kjøpte en vanlig, litt liten kaffeboks med lokk på. Fungerer kjempefint :-)

Skrevet

En litt stor plastikkboks med lokk på, sånn som man har mel, spagetti osv i. finnes mange typer.

Skrevet

Vi bruker isboks.

Gleder meg til hun blir året gammel og kan drikke vanlig melk.

Bare 5uker igjen nå.

(Utover det seg jeg ingen fordeler med at hun har blitt så stor ;))

Skrevet

glassboks med lokk på. husker ikke noe eksakt navn, men en slik som kan stå rett og i helling.

Skrevet

Men er det så bra å ta de ut av posen da? Eller mener dere at dere putter posen oppi en boks.. Posen er jo lystett så jeg har iallefall tolket det slik at pulveret ikke bør utsettes for så mye lys.. Men kanskje jeg tar feil???

Skrevet

Er nok som Pearl 33 + keiserlig gutt sier, men jeg har bare to glassbokser med lokk fra IKEA jeg... En til grøt og en til mme.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

tupperware? eller lukk igjen posene med å rulle de tett igjen og bind med strikk eller med klesklype.

fikk helt sjokk når jeg var hjemme og så at nestle melkepulveret kom i pose - uten sånn plastdings-klype-sak til å lukke de igjen engang.. skikkelige upraktisk forpakning. Her selger de bare mme i bokser med lufttette lokk, og grøtpulver posene kommer med sånne lukke-klype-greier...

Skrevet

Jeg bruker iallefall en slik plastdings-klype sak som du så treffende kaller det lykkeliten2 og så river jeg av kantene rundt boksen og setter posen oppi der.. Så har jeg hele tiden "oppskriften" tilgjengelig på hvordan pulveret blandes - mannen min har en merkelig tendens til å glemme hvordan det gjøres fra dag til dag... hmmm

Skrevet

Det eneste positive med å gå over til nutramigen mme er at den kommer i en perfekt liten boks med plastlokk :D Boksen skal være lystett.

Før dette brukte jeg små plastbokser med lokk. Jeg hadde bare litt i dem, nok til noen flasker. Hadde den store mme-eska i skapet godt lukket, og fylte på lilleboksen min med jevne mellomrom. Tupperware har sikkert luft-tette og fine plastbokser...

Skrevet

Vi har brukt en vanlig plastboks med lokk, å bruker forsåvitt dette enda også=)

Men fikk avent sin oppbevaringsboks i denne rimi pakken, å den fungerer UTROLIG bra for å ha i stellebeggen ol=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...