Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 ... hva slags mat/drikke er det anbefalt å holde seg unna når man ammer? fårepølse? spekemat? sjokolade? alkohol? brus?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det er bare å prøve seg frem..F.eks løk, kål, kullsyre kan på mange små mager være hardt. Men det finnes ingen fasit på dette. Man må prøve seg frem. Du kan også gå inn på matportalen å se under ammende:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg har spist alt jeg. Ungene mine har reagert litt på cola og slikt i de første par mnd og kanskje hvis jeg spiser mye rå løk. Ellers har jeg venner som ikke har kunnet spise mye søtt f.eks, mens andre har reagert på melkeprodukter. Men noen barn reagerer på alt. Så du må bare prøve deg fram. Alkohol er det eneste man ikke bør drikke mens man ammer, men om du skal drikke det så gjør det etter du er ferdig å amme om kvelden og det er en stund til neste gang evt gi flaske med utpumpet melk eller nan i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå