Gå til innhold

Hilde og damene sine`s skravletråd del 2 ;)

Hilde :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen :-)

Jeg er her inne hver dag og leser, men ikke ofte jeg orker eller har tid til å skrive. Formen er mer som på bunn ennå. Gjeeeeeesp! Kan sove når som helst og hvorsomhelst - og helst hele døgnet. Men så er det så lite forenelig med full jobb å eneansvar for 5 barn som skal hit og dit og gjøre ditt og datt. Og hvem greier vel å bli sur for å bli vekt søndag morgen klokka 7 når det kommer to små engler på 4 og 5år som vil ha mammakos?? Ikke jeg ivertfall :-)

Å den forbaskede kvalmen da!!! Hvem fant opp begrepet morgenkvalme? Og hvorfor skal ALT lukte så ekstra??? Kaffe f.eks... grøsss. For ikke å snakke om grillpølser... Æsj!! Åsså har vi de sure oppstøtene til dessert. Huff.

Har jeg klaget nok nå eller? ;-)

I går greide jeg et rundstykke til frokost kl 09. Hurra! Men så var det stopp. Holdt ungene med selskap ved middagsbordet for å si d sånn... Så, i 17-tia fikk jeg lyst på mat. Entusiastisk ordnet jeg meg rester fra Tacoen dagen før. Hadde kommet halveis i måltidet da en venninne av min datter på 10år kom.... "se jeg mistet en tann! Se hvor full av hull den er!", sa hun - og rakte frem en blodig jeksel.... Trenger jeg å si at det ble en hurtig avsluttning på måltidet?

Heldige du Hilde som har en liten kul i uke 16+4!!! Jeg er nå i uke 9 - snart 10. Bruker vanligvis str 38/M i bukse. Nå har jeg funnet frem et par gamle i str 40 - som var for stor tidligere. Er så vidt jeg får dem igjen, så det blir nok investering i mammabukser her snart. Er det mulig? De andre svangerskapene har jeg i det minste passert uke 12 før buksene strammet. Nå føler jeg meg som en gris i korsett! Ikke lekkert mao. Å Dolly Parton kan forresten bare gå hjem å legge seg....

Blir jo litt bekymret da. Frister ikke å gå rundt som en flodhest på land heller. Dessuten må dette svangerskapet skjules til midt i november pga at jeg skal søke på jobb i slutten av oktober. Ikke sjakktrekk å være gravid arbeidssøker når det er mange om beinet nemlig..

Herlige navn du har plukket ut Magica fra tryll :-) Liker sånne gamle norønne navn jeg. Men blir neppe det på oss. Vil at navnene skal stå litt i stil med dem jeg har fra før :-)

Så bra at fødselen din gikk så flott Maria isabell :-) D fortjente du virkelig etter så mye bekymring knyttet til fødselen :-) Nå må du bare kose deg videre. Du kommer til å oppdage at de første par årene er mest travel, men etterhvert vil de små gullene dine aktivisere hverandre - slik at du får mer tid til å gjøre ting enn hvis du skulle aktivisere et lite gull hele dagen :-)

Her har vi begynt å planlegge hus. Har veldig lyst til å bygge nytt, men jeg må innrømme at prisen gir meg litt bakoversveis! Men vi er iallefall i gang :-) Hus er ikke planlagt over natta, så d er bra vi har god tid :-)

Nå skal jeg prøve å rydde litt her. Dere får ha en fortsatt topp dag damer :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Da var det en stund siden igjen. Jeg er her som baby-bea hver dag men nettet hopper ut og inn så innen jeg får skrivd ferdig er det borte igjen.. Men, vi prøver igjen!!

Gratulerer så utrolig mye med gutten Maria Isabell!!!! Så flott det gikk greit likevel:)

Jeg elsker sjal! Har selv to. Et elastisk bæresjal og en ringslynge og har brukt begge utrolig mye! Ikke noe som var bedre enn å legge lillesøster i sjalet når storebror skulle leveres i barnehagen! Istedenfor å drasse på bilsetet!!

Her er jeg litt bekymret for tida.. Var på kontroll på fredag og lillegutt har snudd seg til sete 28 dager før termin!! Ikke helt heldig for meg som går på blodfortynnende medisiner.. Skal på sjekk igjen på fredag for å se om han har snudd seg igjen.. noe han ikke har gjort ennå ihvertfall. Hvis han fortsatt ligger i sete da blir det sjekk hver uke på sykehuset og vurdering av hva slags fødsel det blir. Alt har sett så fint ut så fikk ikke ny time på sykehuset før i uke 39. Jeg ønsker egentlig å unngå keisersnitt for enhver pris men kanskje ikke noe valg..

Vel, vi får se. Vi har også vært på hytta i helga:) Kost oss med fiske, spill og deilig mat:) Så utrolig avslappende og deilig å komme dit og ha noen rolige dager. Ungene sover godt i fjell lufta:)

Vi har jo som tidligere skrevet vært syke. Nå er vi stort sett friske igjen, men begge ungene har fått en intens hoste så vi skal til lege idag for sjekk..

så da får jeg gå og dusje damer. Ha en fortsatt god dag!

Skrevet

God kveld jenter :)

Hvordan står det til med dere i dag?

Tenkte jeg måtte innom en kjapp tur før Greys begynner på tv, og skrive noen ord, høre hvordan det er med dere :)

Venter sistemann:

Jeg skjønner godt hva du mener med det å drømme litt om å kunne sove, sove og sove... Har litt fri fra barna..

Selv om de er det beste i hele verden og jeg ikke kunne klart meg uten så er det godt med litt fri inni mellom.

Har selv tenkt samme tanken som deg, Misunner nesten mor til mine stebarn, som har fri fast. De bor jo her 50%.

Akkurat så mye vil jeg nok ikke være foruten mine, men ei helg i ny og ne.. Joda, det er en tanke som frister inni mellom..

Syns ikke du er barnslig i tankegangen jeg.. Vi må da ha lov til å tenke litt slik vi og?! Er da bare mennesker ;)

Jeg har også en mann som godt kunne tatt ungene litt i helgene..

Men jeg har ikke hjerte til å si noe her.. Han jobber jo vettet av seg hele uka, oppe før fuglene fiser på morraen.. Så han må få sove når han han sjansen.. og han våkner heller ikke av ungene.. ikke med det samme ihvertfall..

Men han pleier som regel å være tålig tidlig oppe på morraen i helgene også.. Men jeg har ikke fått men til å spør om han kan ta lillegutt på morraen enda.. Men det frister å spør om han kan ta han så jeg kan snu meg rundt og sove litt til ;)

Kommer nok en dag da jeg spør :)

BabyBea:

Usj den derre kvalmen misunner jeg deg ikke! Må være pyton å være døgn kvalm.. (bedre ord enn morgen kvalm ;))

Håper det kan gå over nå, så du kommer deg litt igjen..

Kan nesten ikke tenke meg til hvordan det der må være.. uffe.. Er virkelig glad jeg har sluppet unna det der med mine..

Må si jeg syns virkelig du er god som klarer alt det du gjør, med alle barna som skal hit og dit og frem og tilbake.. og med kvalmen i tillegg!! Skryt skal du ha for det!! :)

Her merkes det ikke på buksene i de det hele tatt enda..

Men nå tok det lang tid før jeg merket noe sist gang også..

hadde bare en liten kul på magen da.. Ikke alle som fikk med seg at jeg var gravid, så lita var jeg.. Spent på hvordan det blir denne ganga :)

Du må ha masse lykke til på jobbintervju neste mnd! Så spennende!!

Jeg var på jobb int,da jeg var rundt 5 mnd på vei. Trodde jo aldri jeg skulle få jobben, var ærlig og sa i fra med ei gang de spørte om jeg ville komme på int. at jeg er nå så langt på vei (tok lang tid fra jeg søkte på jobben til jeg hørte noe fra de) de brydde seg ikke om det og ville gjerne møte meg.. Og jeg fikk jobben jeg :) Gjett om ei som var fornøyd da! hehe.. Kjempe moro!.

de har jo ikke lov å ikke annsette noen pga graviditet,.. men hvem er det vel som inrømmer en slik grunn da`? Vannskelig å bevise at man ikke fikk jobben pga det..

Skal krysse alt som krysses kan når du kommer så langt :)

Åååå heldige dere som har begynt å planlegge hus da!

Det må bare være så utrolig moro!

Få det slik en vil... åh.. drømmer om det selv..

Men de prisene er til å få mareritt av ja.. huffe...

Men moro er det lell :)

Piami:

Godt å høre dere er friske og raske igjen :)

Her har snørr og tårer også gitt seg.. for nå ihvertfall.. deilig å slippe det presset i trynet... blir så innmari trøtt av det..

Høres ut som dere ogaå har hatt en flott hyttetur ;)

Er alltid deilig å komme seg avsted på hytta.. Alltid elsket hytteturer.. Håper vi en dag får vår egen hytte.. Nå er det svigers hytte vi låner..

Maria Isabell:

Du koser deg vel med lillegutt, og nyte babytida :)

misunner deg nesten litt som er kommet så langt og har fått babyen.. selv om jeg koser meg som gravid, og skal nyte svangerskapet fullt ut, det er jo siste gang :)

Gleder meg til å føle meg virkelig gravid igjen, med babymage og spark.

Lurer på om jeg kjenner noen små sprell inni mellom, men det er ikke ofte enda.. er snart i uke 17 nå så det er jo på tide å kjenne litt :)

Bare rett ovedr 2 uker igjen nå til Ul.

Full nedtelling gleder meg stort :)

Referat om hvordan det går kommer nok fortløpende :)

Men da må jeg gi meg, nå har det begynt på tv2 :)

Håper dere har en fin kveld jenter!

:)

Skrevet

Hallo jenter/damer :)

Hvordan går det med dere?

Ønsker dere alle ei riktig fin helg :)

Skrevet

Hei:) Her går det bare bra. Idag er en av de 2 fridagene mine(fridag og fridag fru blom). Har akkurat pusset vinduer på rommet som ho på 16 driver¨å flytter inn i. Vi skal ha det soverommet ho har hatt, og det skal bli så deilig! Det er stort, med plass til babyen og alt. Alle romma her er forsåvidt store da, siden det er et gammelt hus. Nå sover vi i stua og det er upraktisk. Mye rydding i tiden som kommer, men jeg prøver å bare se for meg det deilige, oversiktlige resultatet. Var til 1. jm-time på onsdag. Alt var bra. Var bare litt overrasket over symfysemålet. Det var litt under gj.snitt, og det har jeg aldri opplevd. Er gutt også, og de er gjerne litt større enn jentene. Har jo ønsket meg en litt mindre baby med tanke på fødsel og greier... Vet ikke om det kan ha noe med å gjøre at jeg ikke har spist så mye i denne perioden som jeg har pleid? Jaja,-alt er vel forhåpentligvis som det skal. Koselig å høre hjertelyd, lå på 140. Ha en strålende helg dere og:)

Skrevet

Godt å høre alt går bra med dere :)

Ja selv om man har fri dager er det jo sjeldent at man faktisk har fri. hehe

Men det er jo godt å få gjort litt da.

Tenker det blir godt, og greit å få flyttet inn på soverommet ja. Greit med litt plass rundt seg, når babyen kommer...

Godt alt var bra hos Jm :)

Blir jo spennende å se hvordan symfysemålene holder seg fremover.. Om du kansje blir lita denne gangen og det ikke kommer en kjempe gutt :)

Har ikke målt symfysemålene enda, så er spent på hvordan jeg ligger ann når jeg skal til legen igjen den 22.

Alltid koselig å høre hjertelydene.. er guttelyd hos deg da :)

Jeg har jo kjøpt men en slik Babywatcher, så jeg kan høre hjertelyden hjemme... Den ligger på 155-160. Så kalt jente lyd.. Så det blir jo spennende å se om det stemmer da. om det er ei lita jente. Vi går nå å sier Ho, når vi prater om spira.Dattera mi har jo helt siden jeg fikk Kevin at jeg skulle få jentebaby i magen.. Og mannen min føler visst det er ei jente..

Uansett hva det blir så er det hjertelig velkommen :)

Er i grunnen mest nysgjerrig på hvordan han/hun ser ut :)

Om den har mye hår. mørk el lys. hvem den er lik på.. er så mye spennende i vente :)

ha en fin og koselig lørdag c",)

Skrevet

Hei Hilde..bare et lite spørsmål. Åssen vogn har du til babyen og åssen bil har dere? Jeg må uansett ha ny vogn etterhvert, men å få plass til den i bilen i tilegg til ++ og 7 personer?? Litt av et puslespill. Attpåtil når det er krangel om hvem som skal sitte hvor i bilen osv. Du kjenner vel til det. Har følelsen av at vi kommer til å kjøre 2 biler i begynnelsen.

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har ei Simo kombivogn til lillegutt.

Men må nå kjøpe meg ei tvillingvogn, når babyen kommer, siden de blir så tette, blir rundt 11 mnd mellom de...

Er på desperat jakt etter ei tvillingvogn som ikke er for stor, siden det skal være plass til hunden også bak...

Vi har endelig fått kjøpt oss stor bil!

En Caravelle med 9 seter :)

Endelig er det plass til alle i en bil. Var ei plage da vi måtte låne bil av svigers hver gang vi skulle noe hele gjengen.. hadde bare ei stasjonsvogn tidligere...

Er knall fornøyd med nye bilen.. er en 2002 mod da så den er jo ikke ny, men ny for oss :)

Og med skiboks på taket som vi kan ha pikkpakk i når vi skal på tur, så vi slipper å stu alt inni bilen :)

Gubben pratet først om å kjøpe en av de 7 seterene.. men de syns jeg er så små, får ikke mye bagesjeromplass når en bruker alle 7 setene.. Og når jeg ble gravid igjen var det bare å glemme en slik bil... da måtte vi ha større...

ikke alltid like lett å finne ut hvilken bil som passer best.

Nå har vi endelig klart det, er så glad vi fant denne 9 seteren..

Så nå er det bare det å finne den rette vogna igjen.. sukk.... godt jeg har god tid :)

Skrevet

Hva med en tvillingvogn hvor de sitter bak hverandre, de er mindre når du slår dem sammen. Hadde en slik til nr. 1 og 2. De andre har jeg ikke fått så tett.

Jeg har gått litt fra å være opptatt av hvordan ting ser ut til hva som er mest praktisk. Vi har 7-seter idag, og jeg kunne gjerne hatt en caravelle. Men mannen min vil ikke ha det. Da tar han heller med tilhengeren sier han. Det er nok en prosess som tar lengre tid for han enn for meg. Så deilig med caravelle da. God plass til alle, barna sitter liksom ikke oppi hverandre, dessuten kan man stue ting og tang under seter og overalt. Du kan vel kanskje gå baki også,hvis det trengs?

Men, fant ut at jeg er gravid igjen idag, så nå begynner all den planlegginga der igjen. Han har jo 9 mnd å tenke på, så kanskje vi finner en god løsning der alle er fornøyde.

Skrevet

Jeg kikket litt på ei slik vogn her om dagen, men liker ikke helt tanken på at lillegutt skal sitte helt der fremme alene. hehe. Han er jo bare 11 mnd når babyen kommer..

Og en får ikke lagt ned ryggen så han kan sove, hvis jeg har en bag med babyen i bak han..

så tror ikke det blir ei slik vogn....

Ja jeg er veldig fornøyd med Caravella. Hadde ikke lyst på det, syns ikke de er så fine, og virker litt "skranglete" hehe..

Hadde mer lyst på opel sin 9 seter eller mercedes. Men det er så dårlig rykte på disse bilen at gubben ville ikke ha de.. Så da ble det Caravalle da :)

Jeg kan ikke gå bak (desverre) da det er 3 seter foran.

Litt tungvindt å måtte stoppe bilen og løpe rundt, og inn i bilen bak når lillegutt skriker og har kastet vekk sutten.. (kan bøye meg over setene også hvis sutten er inne rekkevidde..

Eneste jeg skulle ønske det var på bilen er ei skyvedør på sjåfør sida også, bak. så hadde jeg sluppet å gå rundt hele tiden.. :)

Men ellers fornøyd ja :)

Ja er godt å ha litt tid på seg, så en kan tenke seg godt om, og har tid til å finne den rette bilen,

Vi brukte noen mnd med leting før denne dukket opp.

Var mange caraveller med 7-8 seter, men som oftest var det de klappsetene helt bakerst, der ungene blir sittende "sidelenges" om du skjønner hva jeg mener.. og de ville vi ikke ha, da vi tenker på sikkerheten til barna om en skulle kræsje....

Så da denne med 9 seter dukket opp var det bare å kaste seg over tlf, i helt panikk og få ringt i full fart.. Så kastet vi oss i bilen dagen etterpå og kjørte de 6 timene det tar opp dit, og kjøpte den :)

Så det lønner seg å bruke litt tid ja..

Håper dere finner den rette familie bilen for dere :)

Skrevet

Hei alle sammen!:)

En stund siden sist "oppdatering" fra meg:) Så tenkte det var på tide. Da har jeg 19 dager igjen til termin. Lillegutt har fortsatt ikke snudd seg så i morgen skal jeg på ul og leievurdering. Spennende! Ikke fullt så tøft er at gubben har reist på jobb så nå er jeg all alone igjen.. Ja, ja.. Formen er grei ( selv om jeg begynner å innta elefant størrelse...) så det går nok bra. Håper lillegull snur seg og at fødselen går greit slik de to foregående med kjapp sykehus exit, men jeg bør vel kanskje belage meg på noe annet. Er så bekymret for de to andre oppi dette her!! Eneste som i mine øyne kan takle dem er mammaen min, men hun kan jo ikke ha dem i dagesvis!

Moren til samboeren min kommer uansett men hun klarer ikke ha to unger, skolekjøring, lekser, handling osv osv!! Har ikke lappen heller sånn sett. Søsteren min bor i bergen og resten av min familie er ikke aktuelle kanditater. Ene søsteren til samboeren er gravid på overtid. Andre søsteren hans bor i oslo og gravid i 12 uke med første og har heller ikke lappen. Men, blir det krise må mannen få sykemelding og komme hjem. Enkelt og greit. UFF!! SNU DEG!!

Ser det er en bil debatt på gang. Selv har vi volvo v70. Og den er egentlig for liten for tre barneseter.. Hadde faktisk ikke trodd det var mulig å slite med plass til tre barn i en volvo men jaggu.. Vi må nok ha noe større. En stund til vi trenger caravelle da:)

God natt jenter!

Skrevet

Hei alle sammen!

Enten har lillegutt snudd seg siste uke eller så har fastlegen vært dritings for hodeleie er det og godt festet:) ÅÅÅÅ litt letta:) Da kan han bare kose seg der inne et par uker til og titte ut i verden når tiden er moden og mamma er klar:)

Har snakket med samboeren sin søster i oslo i dag og hun skal komme og være de aktuelle dagene sammen med svigermor. Hvis alt går etter planen da så blir det en normal fødsel og rask hjemkomst:) Svigermor blir her og hjelper meg til samboeren kommer hjem fra jobb så dette skal nok gå bra. Søsteren min sier jeg er sprø og kanskje er jeg litt overmodig men må man så må man og alt går!!

Så god helg alle sammen, fra ei som er kjempe letta og glad og har bare 18 dager igjen til termin!!:)

Skrevet

så fint å høre:) det var gode nyheter:) setefødsel høres skummelt ut:)

er innom her å leser litt,men livet har plutselig blitt super travelt, selvom eg bare har to barn:) 1 åringen er på besøk hos sine besteforeldre i helga og vi skal i 40 årsdag noen timer herfra:) håper det går greit med babyen på turen..

min kjære jobber en del, er ganske skutt når han kommer hjem:) i dag når han kom hjem, satt eg å ammet i nattklærene med håret til alle kanter, ganske så bleik..det var så travelt, 1 åringen har framdeles flunso og babyen skal henge konstant på puppen..han drikker jo flere ganger i timen..sikker på at eg ammer mere enn de som har tvillinger...prøvde å forklare min kjære at eg hadde alt under kontroll...han bare lo...i dag har han pratet om å ansette noen til å hjelpe meg...blir så sint,skal jo klare dette selv:) ønsker jo mangen barn og så skal eg streve med bare to:)

ha en fin kveld folkens:)

Skrevet

Heisann damer :-)

En stund siden sist, så nå kan jeg komme med oppdatering :-)

Fortsatt like kvalm og trett. Og magen vokser og vokser... Med de andre kom jeg meg inn i buksene mine frem til uke 14. Nå har jeg ingen sjanse til å kommer inn i dem. Har ikke lagt på meg et gram, så det er iallefall ikke det.

Var hos jordmor på første kontroll på tirsdag. Da var jeg 10+2. Jeg er helt sikker på riktig termin, for sist jeg hadde mensen kommer jeg alltid til å huske.....

Dagen før hadde jeg nemlig møtt hele min nye svigerfamilie. Man vil jo helst gjøre godt inntrykk ikke sant? Vi var på hyttetur og jeg hadde ikke med bind, for mensen skulle jeg ikke ha før om to dager. Gjett hvem som voknet med "besøk" morgenen etter da? Å snakk om at det var flaut når jeg måtte gå runden for å spørre om noen hadde bind... FLAUT!

Det var en digresjon. Jordmor mente at jeg kan være ekstra kvalm og trett pga at det er ny partner. Noen reagerer slik sa hun. Hun stusset litt på at jeg har kjent mye liv allerede, men siden det er svangerskap nr 6 vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter sa hun. Så skulle hun kjenne på magen. Livmor ligger helt i kant med toppen av hoftekammen min, og det er høyt til at jeg ikke har kommet lenger sier hun. Selvfølgelig kan det være at livmoren vokser ekstra fort pga at det er svangerskap nr 6, men hun ble ikke overrasket om det var to der inne sa hun!!! Hjelp!! Jeg poengterte at jeg var på ul i uke 6 og at de da så bare en, men da sa hun at da er det lett for en å gjemme seg bort, så det var ikke til å stole på... Neste gang - om 4 uker skal hun lytte på meg med dopler. Så er det bare å vente på ul 10 nov!! Det er leeeenge til!! Her har vi ikke privat ul heller.

Men nå har jeg bestilt meg babywatcher slik at jeg kan lytte til hjertelyden til babyen(e). Gjett om jeg kommer til å lete etter to da!?

Noen som har erfaring med en slik?

Vi har planer om å kjøpe oss ny barnevogn, men etter denne kontrollen avventer vi til etter ul med det ;-)

Han har akkurat kjøpt seg en ny Mazda 6 - 7-seter og jeg har en Opel Zafira 2000-modell - 7 seter. Men nå blir det nok bytte av bil....

Ellers venter vi svar på anbud på huset "vårt" neste uke. Gjett om vi er spent!

Jeg var sikker på at jeg måtte skjule svangerskapet til midt i nov, men nå har de jammen lyst ut stillingen jeg skal søke på med søknadsfrist 26 september!!!! JIPPI!! Da vil det være avgjort hvem som får den midt i oktober :-) Til da skal jeg greie å gjemme magen. Går i store gensere nå, for magen er allerede ganske tydlig, så jeg så mørkt på å skjule den til midt i nov. Tror jammen jeg har blitt bønnhørt :-)

Klem fra Bea :-)

Skrevet

Hei hei jenter :)

Godt å høre fra dere. at dere har det bra, selv om noen er trøtt slitne eller kvalme ;)

Maria isabel nå må du ikke slite deg helt ut! Drit i om det kommer et par hybelkaniner rundt.. Ta vare på deg selv!!! Huske det :)

Og kos deg med gullklompene dine :)

Babybea

Jeg har babywatcher :)

Gøye greier.. hehe

Har selv hørt etter flere hjertelyder men det er nok bare en ;)

Kjempe gøy å høre bankene til den lille, og følge med på at den har det bra :)

Blir jo spennende å se om du hører mer enn en da.. hihi

Skal se det er to små luringer inni der ;)

Her er alt bra og stort sett ved det samme tror jeg.

UL på torsdag, gleder meg masse til å se bøllefrøet vårt igjen :)

Spent på om alt er som det skal, og om de kan se kjønnet

På en måte har jeg litt lyst å ikke vite kjønn denne gangen.. er jo litt spennende..

Men så er det jo greit å vite om jeg skal la gutte tøyet ligge fremme, eller om jeg må finne frem det rosa.. Det må jo vaskes og alt slikt :)

Vi får se hva vi får se på UL ;)

Skal til legen på mandag, vanlig sv.kontroll.

Merker godt at magen vokser nå :)

Kjenner en god bulk der når jeg kjenner på magen...

Kan ikke se noe på meg enda og jeg går enda i de samme buksene mine.. Men slik var det lenge med forrige mann også.. hadde bare en liten bulk på magen da.. spennende om jeg blir større denne gangen.

Og som den lille bølla sparker <3

(kaller den et lite bøllefrø siden den lurte seg så fint på plass uten at vi i vår villeste fantasi trodde vi skulle ha en til.. hehe)

sparker og boltrer i vei der inne :)

Gøy, og koselig å kjenne liv.. Blir straks mer gravid da :)

Er jo nå det begynner å skje ting, kjenner bevegelsene bedre og bedre, og at det vokser. Merker det har vokst godt nå i det siste :)

Er 18+2 uker i dag :)

Da må dere ha en fortryllende fin lørdag alle sammen :)

Kos dere!

klem fra Hilde

Skrevet

ps

piami

godt å høre lillegutt har snudd seg :)

håper du får en fin fødsel... nærmer seg nå :)

masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...