Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Symptomene startet i uke 9. Nå er jeg i uke 13 og lurer på om det er bekkenløsning som forårsaker smertene mine.

Det begynte som litt småvondt i rumpa (begge rumpeballene). Etter hvert har det utviklet seg og nå gjør en del bevegelser, særlig med venstre fot, vondt. Jeg kjenner det kraftig når jeg sitter og prøver å løfte opp foten. Hver morgen må jeg ned på gulvet og skifte bleie på gutten min (har ikke andre muligheter da han er så vill).... Da må jeg dra meg opp igjen etter vasken. Jeg klarer ikke å reise meg på normal måte.

Smertene sitter nå i begge rumpeballene og litt i midten. Er verst på venstre side.

Synes det er merkelig at jeg ikke kjenner noe på forsiden slik som under forrige graviditet.

Tror dere det er bekkenløsning eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138559557-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres mer ut som bekkenlåsning. Vet om flere som har fått det pga musklene i rumpa. Jeg kan ingenting om det, så jeg kan dessverre ikke gi deg noen råd. Men snakk med en fysioterapeut om dette. Uansett er det noe du må få gjort noe med, og hvis det er muskulært, så er det i det minste enklere å behandle enn om det er hormonell bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...