frua Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har to fra før. Har hatt tre vogner, og ikke vært spesielt fornøyd med valg/kjøp. Først arvet jeg en gammel en - den var veldig riklevoren Så kjøpte jeg ny - bremsen gikk stadig vekk - den er ute av produksjon, og guttungen var blir så stor at vi kjøpte en joggevogn (den var praktisk) Så kom 2. barnet - kjøpte ny vogn. Tautonia Y2K. Et tungt beist av en vogn - solgte den. Denne gangen skal jeg ha en SUPER vogn. Romslig bag, bra nøytralt trekk, enkelt å håndtere m.m. Så jeg ønsker å høre hva andre erfarer.
It's all about me Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg er nå veldig fornøyd med bugaboo pg TFK Joggster Twist. Men det kommer jo helt an på hva slags krav du har til vogna utover romslig bag og enkel å håndtere.....som jo begge de to er )
millie+2klumper Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 emmaljunga city cerox 360! den desidert beste vognen! er veldig spontan av meg så har nett kjøpt meg en ny simo duo vogn fordi jeg trodde den var mye større bag i. Har en laaang gutt og han er ikke 2 mnd enda engang. Men det viste seg at det bare var tre cm forskjell på de vognene. så nå tror jeg faktisk at jeg vil beholde ceroxen og selge simoen som er så og si ubrukt:P. Skjiiiiipe penger å tape..men ELSKER ceroxen min har jeg fynnet ut..
Tinkivinki Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 simo kombi 360 er en fantastisk vogn. anbefaer den på det varmeste bagen er romslig, den er en drøm å trille med på uansett uinderlag, vogna har en fantastisk vuggefunksjon som passer ypperlig til barn som skal sove i vogn, vogna er vind - og vanntett (ikke vannavstøtende, men tett!), og kommer i nøytrale fargetfr med masse fint tilbehør
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 OJ, den er vannskelig, trehjulig eller firehjuling? Hva brukes den mest til? Jeg har en mutsy etter førstemann, men den kan nesten ikke brukes til nr 2 pgs høstbarn og bagplass, dårlig fjæring osv. Derfor tenkte vi å investere i Emmaljunga. Duo Edgen er fin, men tung! Dessuten er det et stofftrekk på handlekurven som lett blir slitt. Vi endte opp med den rimeligste varianten; smart duo kombi. Den har den største bagen og det letteste understellet. Den mangler riktignok noen finesser, men jeg tror ikke jeg vil savne dem ettersom jeg ikke har hatt Emmaljunga før. Og detaljer som det innebygde myggnettet har jeg hørt mye rart om, f,eks at det henger seg fast i borrelåsen og blir ødelagt... Men sjekk med forskjellige butikker å hør hva de annbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå