Gå til innhold

Barn med samme bursdag som en av foreldrene - noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller halvrundt tall i morgen, og det hadde vært så gøy om babybror kunne komme to uker før termin i morgen, hehe. Men jeg har ingen forhåpninger fordi jeg har født begge de to første etter, eller til termin...

Noen som faktisk har fått barn på sin egen, eller partnerens bursdag, evnt andre nære familiemedlemmers bursdag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født på bryllupsdagen....

Skrevet

Min jente klarte å presse seg inn mellom tanten og oldefaren:)

Tante har bursdag den 5.,min jente den 6. og oldefar den 7.:)Og hun kom på faren sin halvtårsdag;o)

Skrevet

min mann og hans søster har samme dato, med 3 års mellomrom

hadde termin med vår yngste samme dag som far og tante men istedet ble det samme dag som farfar, og 1 dag før eldstemann

mamma hadde termindato med meg på min fars bursdag, men jeg kom 14 dager etter..

Skrevet

Selv har eg bursdag samme dag som min mormor hadde.

Min søster har samme dag som onkelen vår. Som er dagen etter vår far.

Så har min mann dagen der etter igjen - så min farmor. Har noen på rekke å rad ja.

Men har også en tante som har selv 22 des - finner seg mann som er født 22 mai og får en datter 22 januar... artige sammentreff. ;)

Skrevet

Dattera mi ble født på 19 års dagen min. Samboeren min har bursdag dagen etter. Søstra hans har også bursdag samme dag som meg og dattera vår.

Skrevet

Sønnen min har bursdag samme dag som søsteren min. Ikke såååå stort men litt moro er det:)

Skrevet

Nei, men min bror og pappa har bursdag på samme dag :)

Skrevet

Pappa har bursdag samme dag som mamman sin, altså min bestemor. En vennine av meg har bursdag samme dag som moren sin.

Skrevet

Mamma, hennes bror, og hennes far, har bursdag 1. mars. Og mamma og hennes bror er ikke tvillinger:-)

Skrevet

Nei, men jeg og barnefar/samboer har bursdag på samme dag. 5 år i mellom oss da. Også har barna våre bursdag på samme dag, men det er ikke så rart, for de er tvillinger:)

Hadde forresten termin på mamma sin bursdag, men de komme en måned før det da.

Skrevet

Han ble født dagen før min bursdag... Med en halvtime.. rakk han å få sin egen dag.

Skrevet

Min mann fikk sin førstefødte sønn på bursdagen sin:)

Han var noe fornøyd og takket meg veldig pent for den beste bursdagspresangen han noen gang hadde fått:)

Selv glemte jeg helt å si gratulerer med dagen til han den dagen....:)

Skrevet

Tuppa har bursdag på samme dag som onkelen sin. :)

Onkel er kjempestolt :)

Skrevet

Jepp. Minsta er født på pappan sin. De har dag på lørdag. Eldste er født tre dager før meg. Og vi har alle fire bursdag i løpet av tre uker. Så vi går en hektisk tid i møte.

Skrevet

fødte på min bursdag, mormor var med på den fødselen også ;-)

Skrevet

Noen naboer av oss, har 3 døtre som alle er født på samme dato!! De to yngste er tvillinger da, født på storesøsters 3årsdag =)

Skrevet

Datra til ett vennepar av oss er født på 27 års dagen til pappaen sin.

Min bestemor og bestefar hadde bursdag samme dagen.

Skrevet

Datteren min ble født på bursagen min i fjor, men det var så vidt. Hun ble født ti på ett på natten:)

Skrevet

Søstra mi og hennes gutt:o)

Hun ble satt på drypp, to uker over termin.

Hun ville egentlig ikke ha gutten sin ut på sin egen bursdag,men siden hun var sååå lei av å gå over fikk hun lov til å bli satt igang... :o)

På rommet noen timer etterpå fikk de "champagne" etter vel overstått fødsel ;o)

Skrevet

alexander og jeg har samme dag, han ventet til det han var 16 dager over termin før han ville ut :) på min 30års dag.

er jo litt gøy og litt kjedelig - tenk aldri å ha sin egen dag. spørs om han vil komme i mammas 50års lag da han selv blir 20 ;)

Skrevet

Kom hit og løp i trapper.

Har dere noe navn til babybror da?

Skrevet

Kusina mi fikk dattera si på sin bursdag, ene tremenningen min kom til på faren sin sin bursdag. Men selv har vi ikke fått barn på bursdagene våre

Skrevet

Jeg har...vi har bursdag om to dager. Litt spesielt ja. Hun kom ei uke før termin da...og jeg hadde hele tida sagt at jeg skal ha på bursdagen min. Trodde ikke på det selv da. Jordmor sa at nå baker du kake og leger bursdagsselskap så skal du se...det gjorde jeg. Bakte og styra, ba fullt av folk...ble ikke noe selskap da. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...