Gå til innhold

Hva synes du om navnene Jenny og Sølve?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg synes det er to veldig fine navn ;)

men bare vent, snart får du en sagaen om isfolket-kommentar, kommer alltid hvis navnet er i den serien (Sølve).... Serien er forsåvidt på 88 bøker samlet hvis du regner med de to påfølgene seriene, så det blir jo ganske mange navn som faller innenfor denne kategorien da ;)

Vi har en liten gutt som heter Heike i magen, og har selvsagt fått sammenligningen, har også sett andre få det på navn som Sol, Vanja, Villemo osv...

Tenkte bare å komme folk litt i forkjøpet ;))) hihi

(nå kommer det jo sikkert ingen slike da... )

men som sagt, veldig fine navn.

Annonse

Annonse

Jenny er et koselig navn. Sølve er jeg ikke så begeistret for uten at jeg helt kan si hvorfor. Tror ikke jeg klarer å se for meg en baby som heter Sølve. Ser mer for meg en mann i 60-årene med ullgenser og sølvgrått hår...

HI her!

Grunnen til vi vil ha Jenny er at vi hadde det som førstevalg ved forrige svangerskap. Da vi fikk en gutt kunne vi selvfølgelig ikke bruke dette. Vi synes Jenny er pent, tradisjonelt, søtt og står fint til navnet til gutten vår. Sølve er mannen min sitt forslag. Jeg var litt usikker i begynnelsen, men har vent meg til det. Jeg hadde egentlig tenkt at hvis vi fikk en gutt til skulle han hete Heine. Men nå synes jeg Sølve og Heine er like pene navn. Eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...