Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips fra dere som har flydd med aktive krabater. Vi skal etter planen til USA hele familien, en lang flyreise som jeg gruer meg veldig til. Lurer på om noen med erfaring kan gi meg noen tips eller råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært i syden noen turer med våre barn og det har gått fint men en del aktivisering må til. Ta med leker,bøker,noe godt å spise osv. så løper tiden. Reddningen er hvis det er noen bak eller forran som er glad i barn og som vil skravle litt.

Turen går helt sikkert fint, man har lett for å bekymre seg og tenke over alt som kan gå galt.

Skrevet

Vi fløy london-LA da vår var ca 22 mnd (10-11 timer). Turen dit gikk på dagen og det gikk veldig fint. Vi reiste 4 voksne og et barn, og byttet litt på å ha "hovedansvaret". Pleier å ha med en stellebag/bag med litt klær, mat og drikke til turen, stelleting (bleier, våtservietter, en liten hundepose til skitne bleier, tørkepapir, stelleunderlag - har hatt krisetilfelle der jeg har vært nødt til å stelle på gulvet pga gate closing, må man så må man). Så har jeg en liten kabinkoffert med kosedyr, et lite teppe, leker, en bok til turen etc.

Vår er veldig aktiv. Han får løpe det han kan før vi går ombord, og har gått litt rundt med han i midtgangen. Vi har skreket oss til et ledig sete mellom oss så vi har sluppet å ha han på fanget, det har hjulpet veldig. Ellers blir det å leke, lese bok, og spise. Ha med nok mat, snacks og drikke. Pleier å ha med barnejuice til han og det går bra i sikkerhet. Min sov halvannen time også, og plutselig er man fremme:)

Flyturen til usa har som regel gått veldig fint mens LA-london har vært litt verre. De flyene går ofte på kvelden, og hvis man ikke treffer helt kan man risikere at de blir overtrøtte og er våkne litt nesten midtnatt og du kan da tenke deg humøret:(

Fyll gjerne opp ledig plass i kofferten med norske bleier, vi fikk et voldsomt bleieutslett en gang, pga pampersbleiene der "stinker parfyme". For ok bleier i usa, har jeg kjøpt baby basics på albertssons, eller seventh generation på babies r us.

God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...