MaybeAgain Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jenta mi på 13 mnd får en liten flaske (ca 150-180 ml) som avslutning på lunchen sin hver dag. Hun koser seg med det og sovner veldig godt for formiddagsluren sin m flaska. Hun vil på død og liv ikke ha vanlig melk.... Hvor lenge kan man fortsette å gi slike småporsjoner m mme???
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 jenta mi haaaater vanlig melk....og iallefall kald melk hehe Så det vi har gjort er å ta mindre og mindre mme i flaska og blande inn lettmelk. Nå er vi nede i ca 1/4 mme og resten lettmelk. Men den må være lunken og på flaska ja. Det er vår lille kosestund sammen hver morgen og hver kveld :-) Hun er forresten 1 år og 5mnd :-)
Helene <3 Sarah Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Min er 15mnd og får fortsatt MME morgen og kveld. Hun reagerte veldig på vanlig melk i begynnelsen og vi hadde kanskje gått over hvis det ikke var tilfelle, men har ikke noen planer om å legge bort kosestundene på lenge jeg. Kos for både mamma og Sarah
Helene <3 Sarah Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 De små skal jo også ha i seg en viss mengde melk pr dag enten gjennom mme, melk, ost, yoghurt etc...
MaybeAgain Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Takker for innspill fra dere begge to! Kanskje jeg skal prøve å blande mme og kumelk i flaska - har ikke tenkt på det som en mulighet en gang...... ) Ost, yogurt +++ spiser hun godt av, så det mangeler ikke på kalsium ihverfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå