Gå til innhold

Samson reise seng fra jysk, noen som vet om bruksanvisning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt den reisesengen og får den ikke opp, bruksanvisningen som følger med er bare med tegninger, noen som kan hjelpe?

Skrevet

jeg tror det er en lik en som jeg har. men er ikke sikker.

men i mitten av vær stang så må du vri på de "klossene" for at det skal bli rette og stå oppreist. lettere om du putter oppi bunnen først. jeg kløna første gangen selv

Skrevet

Jeg slet også med den.

1. Åpne bærevesken. Ta sengen ut, og sett den ned på beina. Åpne borrelåsen, og legg madrassen ved siden av sengen.

2. Plasser de fire beina i et rektangel, og påse ar sengebunnen står i en liten topp i midten av rektangelet. Løft så to motstående sider raskt, men forsiktig til du hører et klikk (gjør dette nært et trykkpunkt - du kjenner hvor dette er gjennom stoffet). Gjenta for de andre motstående sidene.

3. Kontroller at den øvre sengerammen har smekket på lass. Har den ikke det, må du gjenta trinn 2.

4. Trykk ned midten av sengebunnen til sengen står stabilt. Legg så madrassen på sengebunnen med den mye siden opp. Fest madrassen godt til sengen.

Demontering av seng.

1. Ta madrassen ut av sengen. Løft opp løkken i midten av sengebunnen. Nå løftes bunnen raskt oppover. Trekk sengebunnen så langt opp som mulig ved hjelp av løkken.

2. Finn trykkpunktene på to motstående sider i den øvre sengerammen, og trykk disse ned til du hører et klikk og de løsner. Gjenta for de to andre sidene. Sengen kan nå foldes sammen...

Skrevet

Ok tusen takk for svar jenter :)

Håper jeg får det til denne gangen.

Ha en fortsatt fin dag ;)

Skrevet

Tålmodighet, hehe... Jeg får spaner når jeg skal sette opp sånne greier:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...