Gå til innhold

Maxi cosi bilsete på fly??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om Maxi Cosi bilsete 2007 modell går i hattehylla på et fly (Span air)??? Hvis ikke det er ledige seter må det jo nemlig i hattehylla....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha det med inn i flyet? Går helt sikkert greit å sende som spesialbagasje.

Skrevet

Send det som spesialbagasje! :)

Skrevet

Jeg tenkte bare på at hun kunne sitte i setet hvis det var ledige seter på flyet...

Skrevet

Babyen må sitte i fanget til en voksen med eget belte festet i den voksnes. Når det ikke er påbudt med setebelte gjelder dette selvfølgelig også babyen, men jeg tviler på at de ønsker at hun skal være fastspent (eller bare sitte) i bilsetet i et flysete... Har aldri sett det i allefall.

Ønsker dere en god tur!

Skrevet

Takk, takk! Det var noen som anbefalte meg å ta med bilsete som babyen kunne sitte i under flyreisen..... Og jeg har sett det selv også. Men vi tar henne nok på fanget, er nok mest vanlig det ja!

Skrevet

Vi har flydd flere ganger, og jeg har ofte jenta mi i bilsetet (maxi cosi) i flyet. SAS i Norge tillater at babyen sitter i det ved avgang og landing (ikke alltid flyvertinnene er enig, men finner da en som lar meg ;-)). Det er fantastisk mye bedre enn å ha babyen på fanget!! (man kan spise, og min baby sover knapt på fang, men gjerne i bilsetet). Dessuten, hvis du sender det og det ikke kommer frem, så er du stuck uten bilsete hvis man skal kjøre videre!! (men du kan ta det som håndbagasje, og om det ikke blir plass i hattehylla, tar personalet og sender det - da vet du at det er på flyet!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...