Isla verde Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har fullammet tulla til hun var litt under 5 mnd. Da virket det som om hn trengte mer mat og jeg begynte å gi henne litt grøt om kvelden. Hun blir vanskeligere og vanskeligere å få til å drikke pupp. Bare kaver og skriker og vil ikke ha. Jeg lurer på om jeg har begynt å miste melken.... Helsesøster sa det var uvanlig bare å miste den og lurte på om jeg var stresset eller noe. Men bortsett fra at hun har vært mye våken om nettene (sikkert vært sulten uten å få i seg så mye pupp, men litt bedre til å spise om natten...), har jeg det helt bra. Noen andre som har "mistet"! melken?
Shinyogsmåen Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei.. Du har nok ikke mistet melken, men bare fått en nysgjerrig baby =) Har selv vært fortvilet mange ganger for at han ikke tar puppen og har trodd jeg har mistet melken. Men det er visst bare fordi han skal ha meg seg alt som er rundt og har ikke tid til å spise. Så de eneste gangene jeg får han til å spise ordentlig er om natten og hvis vi er hjemme. Da legger vi oss i sengen rett etter at han våkner fra luren sin, for da er han fortsatt litt søvnig og ikke så nysgjerrig enda.
Isla verde Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg håper det er det.... Hun spiser fint om natten, så kanskje hun rett og slett er for nysgjerrig! Får være bevisst på det når jeg ammer heretter.
Sunniva78 har to små Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Skriver under på det Shinyogsmåen skriver. Etter duppen er han litt døsig, og spiser godt. Resten av dagen har han lite tid til å ligge ved puppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå