Gå til innhold

Hvilken skostørrelse bruker deres gutter på 4 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han bruker rundt str 28 tror jeg. Mulig vi må opp i str 29 i vintersko. Tror han har ganske store føtter i forhold til høyde/vekt for eldstebroren som er veldig stor for alderen brukte vel str 29/30 på den alderen han også. Han må forøverig opp i str 35 nå og er ikke blitt 6 år engang... Sykt! Han tar meg jo snart igjen jo! ;-)

Annonse

Takk for svar :-)

Min bruker allerede str 28, så jeg regner vel med at det blir str 29 eller 30 denne vinteren. De skal vel være litt store for å ha plass til sokker etc?

Tenkte å kjøpe Viking eller Ecco. Noen med erfaringer?

Annonse

Ville valgt ecco. Jeg har særdeles dårlig erfaring med viking da (prøvd 3 ulike par/modeller med viking og 4 ulike par/modeller med ecco), så det påvirker meg nok litt. Selv om guttene våres er store i bena og har brede føtter, så blir vikingskoene for vide rundt leggene slik at de tar inn vann når de vasser i litt dype dammer og sånt. Ecco'ene derimot gjør svært sjeldent dette, kan telle på en hånd de gangene ungene har vært antydning på våt på bena i ecco-skoene, men han flere titalls eksempler med vikingskoene. I tillegg tørker vikingskoene ekstremt tregt.

Gutten min bruker 28-30, kjem litt ann på skoa, har viking joggesko i 28 som passer enda men hadde ecco vintersko i str 30. Han var 105cm og vog 15,5kg i mai, han har strekt seg i sommar så eg veit ikkje heilt sko str hans nå, hadde 28 i sandaler men dei er for små nå, var kanskje litt snaue når eg kjøpte dei men dama i butikken meinte at han kunne ikkje ha større sko enn det.

Ser det er nokon med gutt og str 24.......jenta mi bruker 23-24 og ho er 2år og ganske liten mot resten på den alderen......

Bare viser kor ulike ungar er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...