la luz Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hei, Sønnen er 6 uker, og mange spør oss hva vi ønsker oss i gave fordi han er født og fordi han skal døpes snart. Vi har omtrent alt som han trenger akkurat np + masse klær i større størelser. I tilegg har vi bæretøy og vippestol. Kan der hjelpe meg med tips om ting jeg kommer til å trenge i året framover?? Noe spesielt som er nyttig til vinteren ??
Slæsh84 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Er dere glad i båt liv? Vi fikk redningsvest til dåpen,helt topp:) Konto til den lille kan dere jo invistere...? Leker som han kan ha når han blir litt eldre.. (putt i kasse ol.) Barne cdèr,barne bøker, barne servise,tripp trapp stol,gå stol når han blir litt eldre.... Det var det jeg kom på,har ei jente på 3mnd så jeg er ikke sikker hva en trenger utover høst vinter.. lykke til:)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Vår lille frøken fikk en eventyrbok i dåpsgave, det er noe de kan ha i hylla og ta fram i ny og ne i flere år framover. Eller så kan dere ønske dere barne-cd, bøker, mitt første år bok,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå