Gå til innhold

Er dere begynt å bruke ull nå? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt ulllongs nesten hele sommeren. Stort sett ullbody og egentlig.

Skrevet

Vi har ikke begynt å bruke ull enda, men på mandag var jeg ute å handlet inn stilongs og bodyer til høsten og vinteren.. Så vi er klar, når det blir littegrann kaldere. Foreløpig har ho ikke noe under bukse og genser.

Skrevet

Nei, vi bruker lue og jakke når vi triller til barnehagen om morgenen, da er det litt kjølig.Men på dagen er det jo knallvarmt nå.

Skrevet

Nei, kommer ikke til å bruke det heller da guttungen har veldig sensitiv hud med eksemtedenser.

Skrevet

bruker ul hele året jeg:) isolerer mot kulde og kjøler ned når ungen blir for varm:) elsker ul:)

Skrevet

Syns det begynner å bli surt ute jeg.. blåser kaldt selv om sola varmer godt, så bruker litt ull igjen nå snart ja.

Hun sover med ulsokker om natta :)

Skrevet

Ganske snart tenker jeg..Må handle inn alt nytt, og god ull er jo litt dyrt :/

Skrevet

Niks. Det er altfor varmt å bruke ull i 15 varmegrader! De som sier noe annet, får ta på seg ullstilongs og ulltrøye sjøl. Så ser de hvor ufattelig "svalende" det er å gå med ull midtsommers.

Drar fram ullklærne når temperaturen kryper nedimot fem varmegrader, tenker jeg.

Skrevet

signerer ennaH!!!!

Får vondt når jeg ser barn ligge på DET tjukke lammeskinnet i vognen nå! Jenta mi ble klissvåt av svette på ryggen da vi prøvde det når hun var baby, og jeg har sett flere andre babyer bli like svette av det. Jeg vill IKKE ha ligget på en tjukk ullfelle midt på sommern', ville du???

Skrevet

Har ikke begynt å bruke ull-klær enda nei, men det blir vel ikke så veldig lenge til tenker jeg. Det ligger iallefall klart til å has på den dagen høsten kommer=) Ang saueskinn i vogna så brukte jeg ikke det til min første, men har gjort det denne gangen! Tulla har sovet i vogn medd skinn i på skikkelige sommerdager hvor hun ikke har trengt noe oppå og ikke vært klam en gang, men med en gang vi har satt henne i bilen i setet der har klærne klistret seg til kroppen! Så det med saneskinnet i vogna har jeg fått skikkelig tro på=)

Skrevet

men fellen hennes er ganske kortklippt hvis det kan ha noen betydning...?

Skrevet

Har du tenkt på hva du da skal bruke når det blir virkelig kaldt?????

Skrevet

har nylig begynnt å ha på ullundertøy på de sure kalde dagene ja.

Skrevet

Tro det eller ei, men babyer er like forskjellig temperaturmessig som voksne. Noen kan ligge på lammeskinn hele sommeren, mens andre kan det ikke, og det samme gjelder vel ullklær også, tenker jeg.

Slutt å tro at dere er verdensmestere på andres babyer!! Utrolig irriterende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...