angel82 Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 trist å si det men det er nesten litt godt å se at det er flere i samme båt som meg slitsomt når man har familie å venner som har vært i toppfor å vært så fine hele sine svangeskap å ikke helt førstår, mener kansje at amn syter litt mye...... vell jeg er/var meget plaget av kvalme, er nå 9 uker på vei med nr. 3, og de to tidligere svangerskap har vært like ille. med han første som nå er 7år måtte jeg innlegges. nr to som er 16mnd leste jeg en god del om tips å råd å prøvde ALT. noe som funket veldig bra for meg var akupungtur!! anbefales!! jeg hadde ikke spist på sikkert nesten to uker å klarte ikke tanken på mat...drikke måtte jeg tvinge ned å det meste kom likevell opp igjenn. faktisk under den aller første behandlingen bare etter 10 min bynte jeg å "fantasere" om mat...rett etter jeg kom ut gikk jeg rett inn på nermeste butikk å kjøpte en baguett, spiste hele å drakk en hel flaske vann....følelsen var helt utrulig, jeg fikk et nytt liv den dagen. utover kvelden bynte sakte kvalmen å komme tilbake å jeg gikk på ny bahandling dagen etter, etter ca 4 behandlinger gikk det værste over på lang tid å jeg kunne spise relativt normalt. under denne graviditeten var jeg i kjempeform lenge, til og være meg. ikke før i uke 7 kom kvalmen, men da satt den skikkelig til, å selfølgelig en fredags etterm da akupungtur å alt sånn var stengt for helgen... dette var slitsomt, tror det er den mest slitsomme helgen i mitt liv, jeg klarte ikke å glede meg over barnet i det hele tatt, å med en mann som jobbet mye å et lite barn på 16mnd å en på 7år, måtte stakkars storebror gjøre myyye, lage mat til lillebror, lage mat til mamma, hjelpe med å skifte bleier+++ det var kino!!! oppi alt det her blødde jeg en god del, jeg var innom legevakten å de sa at jeg måtte ta det mero å prøve å ikke kaste opp så mye...lett for de å si!! vell på natten var formen så dårlig at jeg lå faktisk å nesten håpet på at det blødde fordi jeg var i ferd med å abortere... jeg ga min mann klar beskjed om at gjor jeg det ble det ikke flere barn noen gang.. nå når jeg tenker meg om får jeg dårlig samv. men skjønner at jeg var desperat. vell helgen gikk å jeg kom meg til akupungtur mandag, det fungerte med en gang, men gikk over utpå etterm, pratet en del med akupungtøren og han sa at i kina er det vanlig med behandling flere gang om dag, ettersom det koster 300kr per gang her, var det i mitt tilfelle uaktuelt! men 2-3gager i uka måtte vi ta oss råd til. som sagt er jeg nå 9 uker på vei, å formen blir bedre å bedre, trikset mitt er nå å etter behandlig være flink å spise ofte ofte, så ofte som hvær halvtime putter jeg nå i munnen. kaster ennå opp et par ganger om dagen men da er det fordi jeg har luktet noe ekkelt eller spist noe jeg har fått "stygga" på. i allefall nå gleder jeg meg nå mot det som til slutt kommer, som nr 3. å heldivis siste!!! stå på jenter!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138556413-n%C3%A5r-man-egentlig-vil-gi-oppakupungtur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 20. januar 2009 #2 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har bestilti time på fredag. Hvor gikk du hen? Jeg vil jo så gjerne gå til noen som er flinke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138556413-n%C3%A5r-man-egentlig-vil-gi-oppakupungtur/#findComment-139483777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amaliel Skrevet 21. januar 2009 #3 Del Skrevet 21. januar 2009 så flott akupuntur har funket på deg. det har ikke funket i det hele tatt for min del.har gått rundt med nåler på hvert håndledd nå sånn man får med seg hjem i flere uker uten hell. eneste som har funket er kvalmestillende. men selv på disse var jeg like kvalm,men slapp å spy. zofran var det som hjelper best- etterligningsmedisinen koster 30kr tabl. phenergan hjalp nest best-spøy litt fremdeles,men jeg sov godt på dem å det hjalp også litt på formen. ingen hjelp i postafen,ingefærkapsler el annet reisesyketabl. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138556413-n%C3%A5r-man-egentlig-vil-gi-oppakupungtur/#findComment-139489566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunita_ Skrevet 5. mars 2009 #4 Del Skrevet 5. mars 2009 akupunktur hjalp meg også!! synn jeg prøvde det så seint når jeg gikk gravid...nestegang,hvis det blir noen nestegang hehe så skal jeg ta akupunktur fra dag en,for det er så verdt det...ikke noe er værre enn å føle seg sjøsyk og så og si sengeliggende dagen lang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138556413-n%C3%A5r-man-egentlig-vil-gi-oppakupungtur/#findComment-139751580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Hærligheter! Skrevet 18. mars 2009 #5 Del Skrevet 18. mars 2009 Akupunktur funker heller ikke på meg,kun samme dag som jeg får den.. Og jeg er i uke 16.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138556413-n%C3%A5r-man-egentlig-vil-gi-oppakupungtur/#findComment-139825140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå