Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg skal kjøpe i Mountain Buggy Urban i USA, men kommer bare over 2007 modellene(som kun koster $379 på ebay..). Vet noen forskjellen på 2007 og 2008 modellene? Har mest lyst på den nyeste..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 08 modellen koster 200 dollar med. Husk at du må ha regntrekk i tillegg. Forskjellen er bl.a. at 08 modellen har koppeholde, litt rettere liggestilling, mindre handlenett, 3 års wwide garanti og to nye farger. Det er mange nettbutikker i USA som har fått den inn, men så var de det med frakt og mva da... det lønner se nok mer økonomisk å ta inn en 07 modell.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Har du et nettsted som du anbefaler å handle fra? Jeg skal bestille den på nettet for så å plukke den opp i Florida mens jeg mellomlander der så slipper alle ekstrautgiftene.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 www.mystroller.com Lykke til. Skulle gjerne vært en tur i USA også...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Takk skal du ha! Kun en mellomlanding i Florida før vi drar videre sørover, ikke å forakte nå som høsten nærmer seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå