Franz Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Sikkert vanskelig å uttale seg om når man ikke har sett kjolen,men den er ganske enkel,halterneck,litt perler/pynt i midja,men ikke mye... Bruker aldri noe slikt til vanlig,ser for meg at det kommer til å føles unaturlig,haha,jeg må jo venne meg til å bruke ring også Skal antageligvis ha små perleøredobber,sølv perler i buketten... Har en mor som aldri mener det kan bli for mye,men jeg føler meg ikke vel med ringer/smykker osv...
Sivalur Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Nei det synes jeg ikke. Si til din mor at 'less is more'... Faktisk så synes jeg at det ikke passer så bra med smykke til halterneck kjole. Det blir for mye rundt halsen da synes jeg. Smø øredobber, ring og det aller viktigste smykke den dagen, nemlig buketten, vil jeg tro holder lenge. Når skal du gifte deg?
Helene <3 Sarah Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det enkleste er oftest det beste i min mening, og et smykke kan lett ødelegge når kjolen er halterneck. Jeg ville brukt øredobber og kanskje armbånd og evt perlehårbånd som står til resten (kommer an på slør etc da) men ikke smykke.
Franz Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Tusen takk! egentlig slik jeg tenker selv også...det enkle er ofte det beste! Et problem mindre,hehe,har ingen smykker som passer... Den store dagen er 20.september
Sivalur Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jepp, stå på ditt!! Lykke til med innspurten i forberedelsene.. blir sikkert en super dag.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 siden kjolen er halterneck så syns jeg at du ikke trenger smykke.. blir for mye rundt halsen.. sats på det du vil ha..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 det er din da. det er du som skal føle at du er pen, ikke moren din (hun syns helt sikkert du er pen når alt kommer til alt uansett)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Når jeg så overskriften var det første jeg tenkte at , nei, ikke om kjolen er halterneck. Hadde den vært åpen i halsen (stroppeløs eller tynne stropper) så hadde det nok vært naturlig med et lite smykke, men en halterneck opptar jo den plassen som et smykke ellers skulle hatt, så der blir det litt feil.
Leirha Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Det spørs hvordan kjolen er, og hvordan håret skal være. Hlterneck trengs ikke smykke til, men hvis alt håret skal være oppsatt, så ville jeg vurdert det. Itilfeller hvor skuldrene er noenlunde bare og håret oppsatt så er reel smykke, pga at det veldig tomt ut uten. Det blir et slag negativt blikkfang. Men halterneck er jeg usikker på, kan være det er nok men kjolen.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Nei, bortsett fra ørepynt så synes jeg det sjelden passer med smykke til halterneck. Det blir litt for mye, rett og slett. Less is more, ja! Og hvis du skal bruke halssmykke tror jeg du burde nøye deg med noe veldig enkelt (kjede med en enkel diamant e.l.), og ikke noe så "pompøst" som et perlehalsbånd - Da dette trekker oppmerksomheten vekk fra kjolen og ikke minst; DEG!
Alba44 Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Det kommer an på hva du liker og hvordan kjolen er. Syns ihvertfall ikke at man MÅ ha smykke i halsen. Jeg hadde smykke i halsen, men det passet best kjolen og jeg bruker kjeder veldig ofte ellers, så det er veldig meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå