sitrus76 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Har kjøpt babydyne i dun på Jysk, var så billig. 99 kr for 2 dyner! Men nå tenker jeg at jeg vil bruke den i vogna som en "reservedyne", og heller kjøpe en "skikkelig" dyne til å ha i senga. Hva tenker dere, er jysk god nok på kvalitet, eller?...
sitrus76 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2008 Forresten syns jeg dynen lukter så sterkt av dun. Skal dundyner lukte så sterkt?..
elin og gutta;) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 de har jo forskjellige merker de oxo..... så at de hadde høie-produkter der blandt annet, og de går for å være bra. har selv handlet dyner på princess, og tviler vel på om kvaliteten der er så fryktelig mye bedre....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Ville sjekket om det står "ren ny dun" på merkelappen - hvis ikke er det stor fare for at det er "gjenbruksdun", noe jeg selv ikke ville brukt. Det jeg har hørt fra vår dunleverandør på jobb er at mange ganger er disse veldig billige dunproduktene ikke like godt vasket, + at frakt fra feks Kina gjør at de utsettes for mer fuktighet under transport (noe jeg regner med kan forsterke dunlukta). Det er jo også forskjell på gjessene/endene dunen kommer fra - dun fra kalde strøk (europa, nordamerika) er jo også bedre kvalitetsmessig enn dun fra feks Kina, hvor temperaturene er annerledes. Se det litt an, men på sånne ting har jeg litt følelsen av at man får det man betaler for ;o) Selv har jeg dyne av merket Nordisk Fjær (eller nå tror jeg de heter Nordic Form) og er veldig fornøyd (både barn og voksen). De har ren, ny dun produsert i Europa. Fås blant annet på Living om du har det i nærheten.
sitrus76 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Takk for bra svar:)Tror jeg uansett bruker denne dyna i vogna, der er det vel ikke fullt så nøye som i senga tenker jeg. Så kjøper jeg en ny dyne, egentlig er jo bare det beste godt nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå