Gå til innhold

Ergo bæresele Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om disse selges i Bergen? Vi ønsker å prøve denne for å bruke den på reise. Dersom noen har en å selge, låne eller leie bort så ville vi blitt veldig glade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lotusbarn har butikk i Bergen (eneste baeretoybutikken forelopig) og du kan se hva de har paa siden deres;

Lotusbarn.no (formsydde baereseler er samme kategori som ergo)

Ellers saa vil eg anbefale deg aa ta en tur paa baeretreff, saa du kan faa provd ulike seler foer du kjoper, eller kansje laane en? Det er hver fredag kl. 11.30 paa Augustins paa Galleriet (sjekk paa tettinntil.no om det er riktig...er visst en stund siden eg har vert der naa....) Paa tettinntil.no kan du ogsaa se om noen selger en brukt kansje?

Skrevet

åå, dette har jeg spurt om så mange ganger uten å få svar=)

Skal til syden i sep, og da hadde det vært så greit med ergo, men jeg vil prøve den først jeg og.... Fant du den på den butikker her i bergen?=)

Skrevet

Maduca er dritt god, for å si det mildt. Er en veldig for seg gjort sele som er utrolig god til ryggbæring. Kan bære langt og tungt

Ergo har jeg aldri prøvd, men har hatt beco før. Den var grei nok den også, men ikke så fantastisk som maducaen.

Skrevet

Ja Manducaen er DRITGOD ja. Det er som å klemme eller holde rundt barnet ditt inntil kroppen på magen eller på ryggen. Den kan justeres i panelet for å tilpasses barnets lengde i overkroppen. Jeg har prøvd Ergo, og var helt gira på den, men den svarte ikke til forventningene mine dessverre. But I love my Manduca! :D Genial på ferie. Med et håndgrep og et lite hopp mens du støtter babyen med den andre håndet kan du flytte fra mage til rygg eller omvendt. Prøv alltid før du kjøper bæretøy.

På tettinntil.no kan du søke etter bæretreff i Bergen for å prøve forskjellig bæretøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...