mamsen=) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 hva gjør dere på om dagene? har bebis på 4 mnd og føler jeg må finne på ting med henne så hun ikke skal kjede seg. hvordan går dagene deres?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg prøver å finne en rutine de dagene vi er bare hjemme. Når vi har stått opp og hun har spist er hun veldig selvstendig. Da leker hun med playgym og en huske hun har. Hun holder på i nesten en time. Og skravler og koser seg. Så jeg lar henne holde på! Vil at hun skal bli selvstendig. Så sover hun litt og etter det så prøver jeg å ha henne litt på fanget osv og snakker litt med henne. Etter dette leker hun litt igjen og sover, spiser osv..... Innimellom er ingenting bra nok og hun vil bare bæres. Slitsomt ja!! Da er bæreselen god å ha. Skulle gjerne gått masse tur, men vogna vil hun ikke ligge i så lenge hun ikke er trøtt. Igjen.. bæreselen er god å ha... hehe. Så lenge de ikke klager når de leker så kjeder de seg nok ikke. viktig at de kan finne roen selv også. Snuppa er forresten 3 mnd.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Vi koser masse også da. Glemte visst det... uff. Hørtes ut som jeg ikke var sammen med henne.. Veldig kosete jente og snakkesalig!
Slæsh84 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Har en baby på 3,5mnd. Her går vi hver mandag på Pilates om kvelden. Hun er i barnevakten mens jeg trener... Hver onsdag fra 11.20.12.30 går vi på Ny Mor heter det. Det er trim med babyen. -Dette er kjempe koselig.- (Elexia treninssenter) Da ligger alle babyene fremfor oss etter hverandre så de ligger å kikker på hverandre mens vi mødre trener litt.Så bruker vi senere på timen babyene som vekter. Her er babyene alt fra 4uker til de nesten kan gå ler.. Ellers går jeg 1-2ganger i uka til fysjoterap. for bekkenet mitt.. Ellers så er vi enn del hjemme å koser oss,går litt tur,shopper, besøker min søster som har en jente på 6mnd(3mnd forskjell kun) Mannen er mye vekke,jobb,så her kunne jeg trengt litt inspirasjon fra andre,ideer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå