najs Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 En del virker ha problemer med at det finnes andre barn som er mere begavet enn sine egen. Det å ha et begavet barn er ikke en konkurranse, uten et faktum som kan gi masse stolte øyeblikk og en del bekymringer. Eldste sønnen min er ikke et geni, men flinkere enn mange på hans alder innen lesing, matematikk osv. Hans interesser er discovery, eksprimenter, og data - i stort sett, selv om han kan tvinges ut og ha det gøy med andre og. Høres dette ut som en seksåring, sikkert ikke. Vi har kamper ganske ofte fordi han argumenterer som en voksen, og vet alltid best. Men han er virkelig herlig og snill og en supergutt. Vi koser oss masse sammen, men jeg ønsker at han kunne like fotball og være med vennene på fotballsplan. Jeg ønsker at han kunne gjøre noe galt en dag, min elskede lille professor. Minstemann er kun interessert i sport, ramper og bøller som gutter ska i den alderen. Og vet du hva, et sted inni meg liker at han er mere som andre barn, fordi det vil bli lettere for han selv. Til noen av dere: deres barn er sikkert fantastisk, men ikke nødvendigvis begavet med noen utover det vanlige, la det være sånn.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Sitat: Minstemann er kun interessert i sport, ramper og bøller som gutter ska i den alderen. Og vet du hva, et sted inni meg liker at han er mere som andre barn, fordi det vil bli lettere for han selv. Jeg kunne skrevet akkurat det samme selv! Har vært mye bekymret for eldstemann og er så redd for at skolen skal bli kjedelig og helt uten utfordringer faglig de første årene. Godt innlegg, forøvrig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå