Fraulein Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg er veldig interessert i å høre om andre sine erfaringer angående det å være gravid etter å ha hatt bukplastikk? Min mann og jeg har lyst på et barn til og jeg ble operert for litt over et år siden....(har to barn fra før) Fraulein P
Baby-bea Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg tok bukplastikk for vel et år siden og nå er jeg gravid :-) Jeg har en venninne som har tatt bukplastikk og fikk barn etterpå. Gikk fint det :-) Huden er utrolig tøyelig nemlig :-) Lykke til :-)
Fraulein Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Så flott! Da trenger jeg nok ikke bekymre meg så veldig for det håper jeg;)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Jeg tok bukplastikk i 2009 og er nå gravid i uke 26. Har gått veldig fint hitill men magen er veldig stram da denne gangen.. Har vært vant til veldig mye ekstra hud i de forrige svangerskapene så det er litt forskjell. Blir spennende å se hvordan magen ser ut etter at lillebror er ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå